00:00Apapun, family first. Dia kalau ada RM10 dalam dompet dia, dia akan bagi dekat family dia dulu.
00:21Ya, Umi selalu cakap lah. Kalau nak cari suami tu, cari yang macam bapak saya sendiri.
00:26Sebab dia memang sangat put the family first. Apapun, family first. Dia kalau ada RM10 dalam dompet dia, dia akan bagi dekat family dia dulu.
00:39So, macam ayah saya kalau pergi shopping pun, dia akan utamakan mak saya, anak-anak.
00:46Dulu dia steward. Dia kalau pergi kerja luar negara, dia akan selalu bawa balik barang untuk family.
00:53Tapi untuk dia, jarang sekali. Sangat jaranglah.
00:56Ya. Dia orang yang sangat-sangat sabar, sangat lemah-lembut orangnya.
01:01Dan ayah saya seorang yang apa, loving lah orang kata, caring.
01:07Kita empat beranak je kan dekat rumah. Jadi, mungkin selepas perkahwinan, jarang berjumpa kan.
01:16Jadi, ini adalah kehidupan sendiri, family sendiri. Jadi, ini adalah masa saya untuk membalas balik jasa ibu saya.
01:24Sampai sekarang pun, mak saya adalah manager saya. Ayah saya lah yang tolong uruskan kontrak.
01:28Adik saya lah yang teman pergi syuting. Jadi, family saya sangat-sangat involved dalam kerjaya saya.
01:33So, kalau saya berkesempatan, I always want to give more and more to my family lah.
Comments