Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 12 yıl önce
Başbakan Erdoğan, sağlık çalışanlarının yıpranma payına ilişkin "Arkadaşlarıma talimatı vereceğim. 5 yıl hizmeti olanın bir yıl yıpranması olacak" dedi.

Kategori

🗞
Haberler
Yorumlar

Önerilen