What I really like to do: driving my car around racetracks. Nearly only 'The Ring' (Nurburgring Nordschleife). Not much more to see here. But not less as well. :)
Was ich gern mache: Mit meinem Auto Rundstrecken befahren. Fast nur die Nürburgring Nordschleife. Viel mehr gibt es hier nicht zu sehen. Aber auch nicht weniger. :)