00:00Du er litt inne på noe med fans, men hva sier du til nordmenn som
00:03har betalt flere titals tusen kroner for å være her
00:06for å se Martin Nødegård, Erling Breit-Hordland mot Str
00:09angrike?
00:10Det er jo det jeg sier, at det er det eneste jeg kan ha en snev av
00:12samvittighet for, men nå er vi her.
00:14Nå har vi gitt dem et par seire, så de har mulighet for å se
00:19flere kamper.
00:19Det er jo det som er meningen med det VM her.
00:22Og det er jo det jeg snakket om i går, at vi må liksom ikke være den naive
00:27landet som kommer hit og tullespiller.
00:31Altså, vi er her for å gå noe lengst mulig, og da må vi ta de
00:34avgjørelsene, eller jeg må ta de avgjørelsene som jeg men
00:37er er riktige for at vi skal komme lengst mulig.
00:39Men selvfølgelig så kjenner jeg litt på det, men all hva så
00:43var det no-brainer, det er ikke noe som jeg angrer på eller noe
00:46som jeg er i tvil om i det hele tatt.
Comments