Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 39 dakika önce
Gebze Hünkar Üst Geçidi’nde 4 kişilik grubun asansör girişini kapattığı ve çevreyi kirlettiği anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ortak kullanım alanlarının korunması için vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulundu.

Kategori

🗞
Haberler

Önerilen