Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 11 saat önce
Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, "Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum" dedi

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Lahmacun 50 TL'ye nasıl oluyor? Ben önce bunu söyleyeyim. İnsanları aydınlatma açısından söyleyeyim.
00:05Sivas'ta etin kilosu 800 lira, soğanın kilosu 20 lira, domates 30 lira.
00:11Yani ben %15 bir karla satıyorum. Dükkanın mülkiyeti kendime ait.
00:15Gelen müşterilerimizi ağırlıyoruz. Bana neden bu kadar ucuz olduğunu soruyorlar.
00:19Ben az para kazanıyorum. Allah bereket versin diyorum.
00:2350 liraya lahmacun satıyorum. Ama bu bazılarını rahatsız ediyor gördüğüme göre.
00:28Biz memnunuz. %15 karıyla az kazanıyoruz. Allah bereket versin.
00:32Valla buradan tüm Türkiye'ye teşekkür ediyorum. Gerçekten milletimiz, vatandaşımız bize sahip çıktı.
00:37Çok memnunum. Herkesi bekliyorum. Bizi yıldıramayacaklar. Kampanyalarda devam edeceğiz.
00:41Söylediğim gibi 3 senede bir kampanya yapıyorduk. Şimdi bu kadar yoğun talep üzerine bir kampanya devam edeceğiz.
00:46Gücümüzün yettiği kadar, kazancımızın kurtardığı kadar lahmacun ellerine satmaya devam edeceğiz.
Yorumlar

Önerilen