Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 25 dakika önce

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:05Bugün burada bir anne olarak konuşacağım.
00:08Ben kızımı vücudunda taşıdığı sevme hastalığı yüzünden değil,
00:13maalesef ki bir hemşire ihmalı yüzünden 9 ay önce toprağın altına verdim.
00:17Ve bana ondan geriye kalan sadece anıları ve mezarı oldu.
00:22Ancak ne yazık ki son zamanlarda kızımızın mezarına koyduğumuz oyuncakları,
00:28kıyafetleri, rüzgar gülleri, çiçekleri, ondan geriye kalan koyduğumuz şeylerinin çalınması bizi derinden etkiledi.
00:38Çünkü bizim sevgimizi gösterebileceğimiz, ona duyduğumuz tarifsiz özlemi gösterebileceğimiz tek yer onun mezarıydı.
00:47Belki bazıları için bir çiçek, bir eşya, basit bir eşya olabilir ama bizim için öyle değil.
00:53Ondan bize kalan son hatıralar, son anıları biz onun yanına getiriyorduk, hissediyordur mutlu olur diye.
01:02Ama maalesef ki bunların çalınması bizi derinden etkiledi.
01:05Evlat acısı zaten tarifi zor bir acı iken böyle olaylarla karşılaşmak bizim acımızı tekrar tekrar yaşamamıza sebep oldu.
01:15Biz öldü diye vazgeçmedik her bayramda kardeşine aldığımız aynı elbiseyi ona da alıyoruz ve asıyoruz.
01:22Bu sadece bu yıl için geçerli değil, seneler sonra da olsa, o sene hangi yaştaysa ben o yaşın elbisesini alıp
01:29geri getireceğim.
01:30Çünkü ben evladım gitti diye ondan vazgeçemem, ona kavuşacağım günün hayalini sayıyorum, gün sayıyorum, kavuşmamızı hayal ediyorum.
01:43Yani evlat çok başka bir şey.
01:47Bilmiyorum bu acıyı Allah kimse yaşatmasın, bu üzüntüleri de kimse yaşatmasın.
01:51Bir anne olarak ben geliyorum burada evladımı mutlu edebilmek adına ondan parçaları buraya bırakıyorum.
01:58Ama ertesi gün geldiğimde onları yerinde bulamamak ilk günkü acı kadar acı veriyor bana.
02:04Yasmin'in hatıralarını çalmaları benim aynı acıyı tekrar tekrar yaşamama sebep oldu.
02:09Yasmin buraya geldiğinde zaten yaralıydı.
02:13Bizim yaralarımızı tekrar değiştiler.
02:16Benim tek isteğim evladımın hatırasının, anısının huzur içerisinde yaşamasıydı.
02:23Ne yazık ki yani yaşadığımız bu olaylar neticesinde mezaramızı kapatma kararı aldık.
02:29Kendimizi böyle daha rahat hissediyoruz.
02:32Burası benim için sadece bir taş değil, bir mezarlık değil.
02:36Burası benim evladım.
02:37Her geldiğimde sanki evladıma sarılıyormuş gibi hissediyorum kendimi.
02:41O yüzden vicdan sahibi herkese de sesleniyorum.
02:45Lütfen bu mezarlara, altında yatan insanlara ve geride kalan sevdiklerine saygı göstersinler.
02:51Ve bunları çocuklarına da öğretsinler.
02:53Bizim evimiz buraya çok yakın.
02:55Gelmek istedikleri her saniye sabah olsun, akşam olsun.
02:59Seve seve anahtarı onlara ulaştırmaya razıyım.
03:03Çünkü bu benim bir görevim.
03:06Yasmin'de sadece anne baba olarak benim emeğim yoktu.
03:09Binlerce insanın emeği vardı ve onlar Yasmin'i kendi evladı gibi görüyorlardı.
03:15Onlar için her şey yapmaya hazırım.
03:16Ben sadece evladımın hatırasını korumak istediğim için kapattım.
03:20Bu arada Yasmin'in hukuki süreciyle ilgili çok güzel bir gelişme yaşadık.
03:26Çok şükür ki soruşturma iznimiz verildi.
03:29Artık kendimizi Türkiye Cumhuriyeti'nin vicdanlı, merhametli, adaletli savcı ve hakimlerine emanet ediyoruz.
03:36Belki hiçbir şey Yasmin'i geri getirmeyecek artık ama başka ihmaller doğmaması adına, içimize bir nebze su serpilmesi adına sorumlularının
03:47cezasını çekmesini ve ivedilikle yargı sürecinin başlamasını bekliyoruz.
03:52O güzel haberi de inşallah Yasmin'e büyük bir sevinçle getireceğim günü bekliyorum.
04:36M.K.
05:29M.K.
05:29M.K.
Yorumlar

Önerilen