00:00Öncelikle çok üzgünüz. Ülkemizden, batandaşlarımızdan üzülüyoruz. Çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarıları elde etmek istiyorduk. Daha iyi yerlere gelmek
00:13istiyorduk bu turnuvada.
00:14Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok. Maçtan sonra yani duygular yüksek olur. Yanlış
00:24şeyler söyleyebilirsin. Ama herkes kendine özel stresi yapar.
00:30Bu tatilde. Ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde yani ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz.
00:40Bu bizim en önemli düşüncemiz şu an. Ben şahsen öyleyim. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız. Orada da daha iyi bir,
00:50daha kaliteli, daha başarılı bir Türkiye'ye gösterebiliriz.
00:53Tabii ki moralleri de hala düşük. Çünkü sonuçta hiç kimse bunu hayal etmiyordu. Herkesin hedefleri daha da ileri yani turnuvada
01:04da ilerlemekti.
01:05O yüzden moralleri de hala biraz düşük. Ama bu galibiyetten yine de az çok kendi umurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum. O da
01:16önemli bir şey.
01:17Dediğim gibi gelecek turnuvalarda inşallah daha başarılı olabiliriz.
01:22Tabii zor. Çünkü ikinci maçtan sonra elendiğimizi biliyorduk. O da ister istemez herkesin moralini bozuyor.
01:30Çünkü sonuçta yani bu maçta bir yani ne desem galibiyette dönsem bile çok şey ifade etmiyor turnuva için.
01:42Dediğim gibi tek onurumuz için oynadık bugün. O yüzden yine ikinci maçtan sonra da moralleri düşük ama motivasyon yüksek.
01:50Çünkü sonuçta yine bir şey için oynuyorduk. Yani o yüzden motivasyon olarak yüksekti ama moralleri düşük.
02:00Yani daha da başarılı olmak için herkesin özel eleştirisini yapacak.
02:04Ve inşallah yani dersimizi çıkarız bu turnuamada. Ve önümüzde yine çok yani A Lig'ine çıktık zor rakipler.
02:14Bu seviyedeki rakipler. O yüzden çok iyi hazırlamamız lazım ve bu tecrübeyi ders olarak çok iyi değerlendirmemiz lazım.
02:22Ve inşallah da ülkemizi yine temsil ettiğimizde gururlandırabiliriz.
Yorumlar