Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 4 saat önce
Milli futbolcu Arda Güler, performanslarına yönelik eleştirileri haklı bulduğunu belirterek, "Ne diyorlarsa haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik" dedi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:01Sonunda kazandık çıktık. Tamam burası böyle kaldı ama yeniden 2 ay sonrası için, sonbahar için yeniden umutlarımız tazelendi.
00:09Sizleri geri döndüğünüzü görmek bizleri de çok mutlu ettim.
00:12Abi şunu söylemek istiyorum abi galiba maçtan önce bir şeyler söylemişsiniz.
00:16Hani benim üzgün olduğum işte moralim bozuk olduğu.
00:19Ben kesinlikle şunu söylemek istiyorum. Tüm eleştirileri haklı buluyorum.
00:23O yüzden onlar ne dese haklılar yani öyle bir şey duydum.
00:25Onu söylemek istiyorum. Tabi ki bundan sonraki her maç bizim için kendimizi telafi etmek için, kendimizi tekrardan kanıtlamak için, ülkemizi
00:31tekrardan mutlu etmek için bir şans olacak.
00:34İnşallah bunu başarabiliriz.
00:35O yorumumuz şu anlamdaydı. Hepimiz zaten bunu konuşuyoruz.
00:38Eleştiriler seviyenin biraz altına düşünce sizlerin moral bozukluğunu belirtmek istedik biz orada.
00:45Seviyesiz eleştiriler gelince burada biz sizi korumak adına yorumlar yaptık. O yüzden demişizdir.
00:50İkleri şeylerde haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimizde iyi oynamadık. O yüzden gerçekten oradaki ne deseler haklılar yani.
00:56Onlara katılmamız lazım. Çünkü üzgün olup drama yapamayız yani. Kötü oynadık, elendik.
01:01O yüzden ne deseler haklılar. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz yani.
01:05Peki inşallah hep birlikte daha güzel. Teşekkür ediyoruz abi.
01:08Sağ olasın.
Yorumlar

Önerilen