Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 4 saat önce
Milli futbolcu Salih Ozcan, ABD karsisinda alinan galibiyetin ardindan, "Bu takim daha fazlasini hak etti. Kadromuzda kalite var. Bundan dersler cikaracagiz" dedi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Hoşgeldin, tebrik ediyoruz. Şöyle bir güneş açtı, mutlu olduk, moral bulduk.
00:05Ellerinize ayaklarınıza sağlık. Nasıl bir maç günüydü?
00:08Biraz İspanya'daki maçtaki o Konya'daki o farklı yenilgiden sonraki,
00:12iki ay sonraki ayağa kalkışın da izlerini de görür gibi oldum.
00:15Çok güzel bir şekilde ayağa kalktık bugün ev sahibine karşı.
00:18İyi mücadele, güzel goller.
00:21Teşekkürler. Evet, yani son maçımızı da açıkçası yüzümüzü göstermek istedik.
00:26Gerçekten kendimize güveniyoruz. Bu takım gerçekten daha çok hak ediyor aslında.
00:32İlk iki maçı maalesef yenildik. Üçüncü maçta da gerçekten kendimize güvendik ve öyle de oynadık.
00:39Ve bu galibiyetle eve dönüyoruz.
00:41Neler konuştunuz Salih? Nasıl konsantre oldunuz? Sizler, bizler hepimiz zor günler geçirdik biliyorsun.
00:47Yüzümüzü göstermek istedik açıkçası. Gerçekten kendimiz çok üzgündük.
00:51İki maçtan sonra, Dünya Kupası'ndan sonra ilk biz çıktığımız diye gerçekten çok üzgündük.
01:00O yüzden bu galibiyeti mecburdu ve eve götürmeyi mecburdu işte.
01:05Ellerinize sağlık. Teşekkür ediyoruz.
01:07Sevgili Salih Sıcağız.
Yorumlar

Önerilen