Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 3 dakika önce
◾Esra Erol'da Özel Kolajlar 👇
https://www.youtube.com/watch?v=-NVYxwo1YDQ&list=PLhaKHk4pPw_poaRkjB1KJ3xKxVtNhd6bM
◾ Esra Erol' Bölümler 👇
https://www.youtube.com/watch?v=X4NP0gF5kQU&list=PLhaKHk4pPw_rdCxCr6ttja1C4lda7UZJ2
◾ Buğlem Ecrin Bebek Nasıl Öldü? 👇
https://www.youtube.com/watch?v=n1AMOmPemPs&list=PLhaKHk4pPw_r4aGp8T3ZGDh-pJqfJiS-q
◾ Sahte Mehdi Mustafa Çabuk Olayı 👇
https://www.youtube.com/watch?v=Tp5C-HS-qWI&list=PLhaKHk4pPw_pPcUuu-x3Eu9BEONjezuHq

"Esra Erol'da" hafta içi her gün atv'de!

YouTube kanalına abone olun: → https://www.youtube.com/@UCEZ0DvPX7JE5cglk_V104Bw
Facebook Hesabı: → https://www.facebook.com/esraeroldaatv/
Döküm
00:01Her şeyine ben sorumluluğum üstüne aldım onlara bile zor baktım bak Esra Hanım ben doğruları söylüyorum araştırıp sorabilirsiniz her yerde
00:08yiyecek ekmeğe muhtaçtık bunun bıraktığında ben halama geldim ya oturduğum ev yemin ederim su içindeydim ben oturulacak yer değildi bu
00:18kadar su içindeydim.
00:19Ben şey taktım ya çocuğu üniversiteden ne alıyorsunuz?
00:22Ben almadım kendi babası almış kızını dövmüş iyice kötü yollara sürüklemiş.
00:30Bunu ne diyeceksin beyefendi tabi kız senin üstüne tabi yazılsın istersin.
00:35İstemiyor tabi istemiyor.
00:39Ne oldu sustun değil mi?
00:42Daim Bozkurt cevaplayın kızınızı üniversiteden aldığınız iddiası doğru mu?
00:47Kesinlikle yalan söyleyeceğim.
00:56Kendini temize çıkarmak için kendini atlandırmak için...
01:00Çocuklarınızla görüşüyor musunuz?
01:01Seni herkes biliyor mu?
01:11Önce temize tamam mı?
01:21Sen kendine laflarına saygı çık saygılı ol önce terbiyesiz.
01:26Yani yapabilecek bir şey yok bipliyse de bipli konuşuyorlar yani ne diyeyim arkadaşlar.
01:30Ben bak bir şey söyleyebilir miyim?
01:32Bizim iki yıl evlilik hayatımız iyi gitti.
01:35İki yıldan sonra biz karı koca hayatı yaşamadık açık ve net.
01:39Herkes biliyor rahmetli annemin yanında beni...
01:42Hayatım ben ne yapayım ister yaşayın ister yaşamayın.
01:43Mevzu şu sizin bu hayatınız yoksa senin bir çocuğun olmaması gerekiyor.
01:48Senin niye çocuğun oldu sonradan?
01:51Mevzu bu.
01:53Bir hataydı oldu işte.
01:55Hayatım bak bak bir hata bir kere bir şey olur yanlışlık da olur.
02:01Bir yıl boyunca devam eden bir ilişki hata değildir.
02:04İki insanın tercihidir.
02:07Bu senin sadece kabahatin değil.
02:09Turan şu an hayatta olsaydı ona da söylerdi.
02:14Ne dedim onun içinde?
02:15Onda hiç tamah bir adam değilmiş.
02:17Elle tutulur yanı yokmuş.
02:20Şimdi olan sen gittin sen üç çocuğunda sen acıların en büyüğünü sen yaşıyorsun.
02:26En perişan sensin.
02:27En zor durumda sensin.
02:28Okey inandım tamam benim için problem yok.
02:32Bu kız Nermin.
02:37Nermin bu ülkede okula gidemedi.
02:39Nermin bu ülkede hastaneye gidemedi.
02:41Nermin bu ülkede hepinizin gösterdiği polis durduğunda çok basit ya.
02:47Kimliğini gösterdiği bir kimliği yok.
02:49Neden?
02:50Çünkü senin Turan'la yaşadığın ilişkiden dolayı.
02:53Sen buna kimlik çıkartmayınca, Turan zaten bu kimliği çıkartamadı.
02:59Bu çocuk bu yüzden 24 yıldır perişan.
03:02Sen kızlarını okula gönderebildin ama o gidemedi.
03:08Senin kızladığın istediği yere gidebildi ama o gidemedi.
03:11Bir kimlik ona bütün dünyayı verecekti.
03:14E sonra ben ne yapabilirim?
03:16Hadi söyleyin ben ne yapabilirim?
03:17Bir kimlik çıkartabilirdiniz.
03:19Yıllar sonra benim şeyim o haberim oldu.
03:21Hayatım yıllar sonra dediğin adam 2018'de kapına geldiğinde 2018'de sen kaç yaşında oluyorsun?
03:28Aynı mahallede oturduğum yerde.
03:30O zaman çıkartabilirdin.
03:32O zaman niye çıkartmadın?
03:34Bak 8 yıl öncesinden bahsediyorum sana.
03:378 yıl niye kaybetseydi bu kız?
03:40Bir halk eğitime giderdi bir şeye giderdi.
03:43Ablacığım madem Turan demir edenler bu adamca çok uğraştı.
03:49Bu kadın neden gelmedi?
03:51Bir imza istiyorum ya bir imza istiyorum ona.
03:55Bu kadar lütfen bunu cevapla.
03:57Ya tamam Turan demir edenlerse o zamanlar yaşadım.
04:02Sen demedin mi kimliğini biz çıkartıracağız okula biz göndereceğiz Allah aşkına tekrarlama bir şeyi ya.
04:08Ya sen bu ilişkiyi yaptın neden gelmedin arkadaş neden?
04:12Peki bir şey söyleyeceğim.
04:13Meral gidecekti muhtarla Balat'ta.
04:16Değil mi?
04:17Ben doğurmadığı çocuğu ben doğurdum diyecekti.
04:20Olay bu muydu?
04:23Ben neden alayım ama?
04:24Meral'cığım senin gidip evde bir doğum belgesi alman gerekiyordu.
04:28Yanında doğmayın.
04:30Yanmadı ki.
04:31Hayır tamam.
04:32Ama şimdi bir çocuğu ben doğurmadığım çocuğu ben doğurdum diyebilmem için sahte evrak düzenlemem gerekiyor.
04:39Siz bunu istediniz.
04:40Yine bak yasa dışı bir şey talep ediyorsunuz.
04:43Bir de Esra Hanım ama şu var bakın ben Türkiye'deki için program izleyen tüm kadınlara sormak istiyorum.
04:48Bak Nermin'in hayatı gitmiş ama yanında olan Meral Hanım'ın hayatına bakın.
04:53Kaç kadın eşinin sevgilisinden doğan çocuğa bakar?
05:00Naim Bey size kucağında bir çocuk getirseydi al bu çocuğu bak deseydi bakar mıydınız?
05:04Bak bu bir şartta oluyor Türkiye'de hangi şartta?
05:07Eğer evlilik içerisinde karı kocanın çocuğu yoksa ya diyor ki benim de evlat aşkıyla yanıyorum bu soy bağını değiştireyim suç
05:16işleyeyim.
05:16Şimdi üç tane Meral Hanım'ın değil mi evladı var merdiven siliyorum diyor ekonomik gücü de yok.
05:23Şimdi soralım Fatma Hanım eşinin sevgilisinden olan çocuğa niye baksın Meral Hanım?
05:30E bakmazdım ki etmeseymiş kabul ne yapabilirim?
05:33Siz bakar mıydınız?
05:35Bakmazdım diyorum.
05:36Siz bakmaz mıydınız?
05:37Bakmazdım.
05:38Ya Gizem'cim sadece şeyi merak ediyorum.
05:41Madem kabul etmeseydi şimdiye kadar verirdik yurda etmeseydi niye kabul etmiş baştan?
05:46Bak bak.
05:48Öyle.
05:49Nermin bu söylediklerinde sadece gülüyorsun.
05:53Çok gülüyorum ne diyeyim ben.
05:56İşte yurda verdiğinde de senden evlat isteyeceklerdi.
05:58Zaten ben yurtta kaldım ki.
06:00Bunun babası kim diye.
06:00O zaman şimdi değil.
06:01Bir insanım hep diyoruz ya hani hep yetişkinler kendi acılarını yarıştırıyor çocuklarının üzerinden.
06:07Ve hiçbir zaman o konuşulmuyor mesela programdaki küçük bir an konuşuluyor ama bu konuşulmuyor mesela Nermin'in hayatı konuşulmuyor.
06:14Nermin'in sürekli bunlara duyması ve bunlara şahit olması.
06:19Bazen sadece maruz kalmak bile zaten çok büyük bir kayıp ve travmadır ama Nermin'de ilginç olan şey şu ilk günden
06:26beri onu gözlemliyorum ve hayretler içinde izliyorum.
06:28Hani psikolojiyle biraz haşır neşir olanlar psikolojik dayanıklılık kavramını bilir.
06:32Aslında psikolojik dayanıklılık denen şey hiç acının olmaması demek değildir hiç travma yaşamamak değildir.
06:39Travmana rağmen gülümseyebilmek bazen mizah yapabilmek hala devam edebilmektir.
06:44Mesela bazı evler vardır çok şaşalı sofralar vardır maddi kaynaklar yerindedir ama çocuğun yüzü gülmez.
06:50Çünkü o evde o çocuğa ilgi, sevgi, şefkat verilmemiştir.
06:54Yani am yani para işe yaramamıştır.
06:56Ama bazı evler tıpkı izlediğimiz Balat'taki ev gibidir yokluk vardır belki bir ekmek paylaşılmıştır.
07:02Meral abla gibi yüce gönüllü bir kadın vardır orada.
07:05Evet yani Nermin'in gülebilmesinin çünkü ilk günden beri çok hoşuma giderek izliyorum.
07:08Nermin her şeye rağmen gülüyor.
07:10Bu gülebilmesinin arkasında aslında kesinlikle Meral Hanım'ın her şeye rağmen kimi çok zengin evlerde verilemeyen sevgisi, şefkati var.
07:19Evet sen varsın.
07:22İşte sevgi bu kadar basit bir şey.
07:26Yani o paraya ihtiyaç duymadığınız, satın alamadığınız içinizde olan bir şey.
07:32Meral Abla'ya bu anlamda çok teşekkür ediyoruz.
07:35Aslında topluma da bir tarafta vicdanın ve merhametin vücut bulmuş hali olarak karşımıza çıkıyor.
07:43Ve Meral Abla'ya ekran başındaki seyircilerimiz o sıkıntılı hayatına bir nebze de olsa destek vermek için yardım ediyorlar.
07:52Yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum.
07:54Tüm yardımlarınızın hepsi Meral Abla'ya iletiliyor.
07:58Bugün DNA testi yapıldı yarın DNA testinin sonucu çıkacak.
08:03Bu DNA testinin sonucunu merak ediyor musun Fatma?
08:07Merak ediyorum.
08:09Yani oradan bir sürpriz çıkar mı?
08:12Onun sonucuna bakacağız.
08:14Hayır hayır anne Fatma değil çıkar mı yani?
08:17Onu bilemem zaman gösterecek yani.
08:18Ya hala bu DNA olabileceğini düşünüyorum.
08:21Hala bu DNA olabileceğini düşünüyorum.
08:22Zaman gösterecek.
08:23Arkadaşlar.
08:23Abla'ya痛認en en Ultimate DE 3
08:23A";
08:23Ah divided.enden
Yorumlar

Önerilen