Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 9 saat önce
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:08Selam olsun.
00:17Takacaksınız bugün. Hoş geldiniz. Evet şeyden sonra
00:20il başkanı toplantımızdan sonra açıklamamızı yaparız inşallah.
00:23Buyurun. Teşekkür ederiz. Sağ olun.
Yorumlar

Önerilen