Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 6 dakika önce

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Sevgili İlkay Başkanım, mesajınızı aldım.
00:03Geleceği gençlikte, umudu birlikte hareket etmekte görenler olarak,
00:0719 Mayıs'ın bağımsızlık ateşiyle İzmir'de buluşuyoruz.
00:12Her çocuk o ürünü alabilsin.
00:15Evde sağlık hizmetlerinden de biraz bahsetmek istiyorum, bir ademle de söyledim.
00:19En basit hizmet için bile kapı kapı dolaşıyoruz.
00:23Evet, bugün Denizli'deyiz.
00:26Biliyorsunuz ki Türkiye'nin her bir yanında haksızlığa, hukuksuzluğa karşı mücadele ediyoruz.
00:32Ve bugün de Denizli'de biz de buradayız, yağmurun altındayız, halkla beraberiz, genel başkanımızın yanındayız.
Yorumlar

Önerilen