Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 10 dakika önce
Ensonhaber, vatandaşlara “Yazın çocuğunuzu çalıştırır mısınız?” sorusunu yöneltti. Yaz tatilinde çocukların çalışması ve sorumluluk kazanması konusunda farklı görüşler ortaya çıktı.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:01Hayır, çalıştırmazdım.
00:02İzilmesini istemezdim.
00:03Yok, çalıştırmazdım.
00:04Gerek yok, çalıştırmazdım.
00:05Veririm, niye vermeyeyim?
00:06Bence meslek öğrenmesi daha iyi, veririm yani.
00:09Tabii ki, adam olması için, yani paranın değerini bilecek.
00:12Yaz saati kendi isterse çalışabilir tabii.
00:14Ben, çocuğa ben hükmedemem ki, çalışacaksın, para getireceksin.
00:19Tabii ki çalıştırırım, neden çalıştırmayayım?
00:21Yani sonuçta hayata dairken öğrensin.
00:23Ben de çalıştırırım, sosyal hayata daha iyi katılsın.
00:26Çalışsın yani, öğrensin, para kazansın, para kazanmayı öğrensin.
00:29Hayır, sürünmesine gerek yok yani, o şekilde.
00:32Herhalde yakıştıramıyoruz ama, vermemiz lazım sanki ya.
00:35Tabii ki de çalıştırırım.
00:37Öğrensin birazcık hayatın şartlarını ki, ben bizimkini veriyorum.
00:40Böyle bazen çay, may topluyor, götürüyor, götürüyor.
00:43Bu ortamda hayır, kimseye güven yok çünkü.
00:45Bilemiyoruz ki neyin ne olacağını, hiç, hiç, hiç yani.
00:48Tabii ki çalıştırırım.
00:49Bir iş öğrenmesi için değil, bir iş düzenini öğrenmesi için.
00:53Yani vermeyi isterim ama, Türkiye koşullarında maalesef güvenli bir ortam olmadığı için,
00:58ne yazık ki düşüremiyorum.
00:59Ben çok isterdim çalışmasını.
01:01Bunu başaran arkadaşlarım var.
01:03Çocuklarını Karaköy'de böyle bir takım yerlere gönderdiler, yazın çalıştırdılar.
01:08Oğlum şimdi 14 yaşında.
01:09Artık böyle kendi kararlarını verecek ergen yaşa geldiği için,
01:13biraz zorlayamıyorum onu ama, çalışmasını çok isterdim.
01:16Tabii ki çalışmalı.
01:18Sosyalleşmesi için, iletişimin kuvvetlenmesi için,
01:20emek vermesi için,
01:22hazıra konmaması için.
01:24Kıyamadım zaten, veremedim yani.
01:26Yani neden onun,
01:27yani erken yaşta yıpranmasını istemediğim için.
Yorumlar

Önerilen