Skip to playerSkip to main content
  • 2 minutes ago
انتصار: المخرجين بيحبوا الكوميديانات جداً عشان بيبقى ليهم بصمة في السيناريو والارتجال

Category

People
Transcript
00:00مصر.. مصر.. مصر.. مصر!
00:02اللي هو يخلي أكبر وابيت علشان مصر؟
00:04اه.. بس هو علشان لقى فيش اكتر
00:06بالعكس المخرجين بيحبوا الكوميديانات جدا عشان خاطر
00:10بيبقى ليهم بصمة في السيناريو في الارتجال وفي الإبعاء
00:18انت أولوك بالحجاب؟
00:20اه أولوك
00:20ماذا يعني عنوك والخدر الحلو ده؟
00:22أنا عاملها في الفيلم من بدري
00:24وصورت الفيلم عدت شهرين بصورت في أتقامكو يعني
00:27وبعدان انا سنة عاملة قدور كثيرة من كده بالحجاب
00:29بس يا الفكرة الجديدة ان انا اجل عرض الخاصة اليوم انا نابسة الحجاب
00:33دي الفكرة الجديدة
00:35اللي هو اقليه
00:36اللي هو اخليه احمر وابير عشان مصر
00:37اه بس هو عشان افيش اكتر
00:40لان افيش لقيت ان انا نابسة احمر فقلت لها خلاص
00:43ما انا حال بسمع
00:44دائما تجالي بيدي ابتر عن شخصيتك في الفيلم وفيلم وفيلم
00:47شخصيت ام عايزة تجوز مناتا
00:50فا او ما تلاقي عليه السلو بتاعليه
00:52خليه مش هايزة طبعا بس رحكو يجيب
00:54دائما نتصار لها احمرات معينا حالتك
00:56بس قدر بس شام ميديا بعد اي عمل
00:58اي بقي بقي فلول بداعني
01:00اللي هو بتقول لي بداه في الجيل موقعت لها
01:02بلال بيشم
01:04كان فيه ارتجال طبعا انتصار في رتجال
01:06اه طبعا اي عمل كوميدي لازم يكون في الارتجال
01:08اه طب والمخرجين ممكن يعطر دو مسا على
01:10بالعكس المخرجين بيحبوا الكوميديانات جداً عشان خاطر بيبقى ليهم بصمة في السيناريو وفي الارتجال وفي الإفاد
01:18يعني المخرج بيجيب الممثل الكميدي ويبقى معتمد عليه لأنه الممثل الكميدي ممثل مسؤول
01:22يعني عنده خيال أعلى من الممثل اللي هو ممثل عادي يعني
01:27فدايما بيبقى عنده خيال أكتر للشخصية فالمخرج بيحب يستفيد من الخيال ده
01:31طيب بس ياخد جدًا بقى لو هوصبك لو هوصبك بإسم طائر
01:35إيه الثقر اللي تحتلس النفس كده؟
01:37أعصفورة رقيقة
01:38صح
01:38مش أول تجربة مع محمد عادل إمام اللي بصور؟
01:42إيه ابني ممدوح هو الصقر اللي بحياتي
01:45لا لو هتعملي احتفظة مكترية النهار ده ومضي بشجعي مصر بصوت فوزية بزيت
01:51تقوله إيه؟
01:52عقول مصر مصر مصر مصر مصر
01:55مش أول تجربة مع محمد عادل إمام إيه المختلف في الفيلم ده عند أي تجربة تانية شركين فيها؟
02:00والله يبص لمختلف التجربة دي إن إحنا صورنا أكشن في الشهد السبعة في الفيوم
02:05يشارك أكشن؟
02:06في درجة حرارة خمسين
02:07فهو اللي عمل كده فأنا طبعا يعني ربنا يكرمه إن شاء الله ويحس بالنجاح بتاع الفيلم ده
02:14وأعلى إرادات عشان ربنا يكفقه على اكتهاده
02:17محمد قمة الانتزام
02:19قمة الانتزام وقمة الإخلاص وبيطلع أقصى مجهودة عنده
02:24في كل مرة بيشتغل فيها مع محمد
02:27واحد ليك مشاركة في الأكشن ربنا يعني؟
02:30تعالي أعطي التليفون يا بنتي اللي بتصوري
02:32ما صوري من المصور لو ده خلتك مهمة سرية؟
02:37أه
02:37مهمة سرية؟
02:40أه
02:41عدا الكشف المهمة لو فت حد منك
02:44واحد ليك مشاركة في الأكشن دعاة الفيلم؟
02:46أطرف حاجة في الكواليس إيه مو
02:46سأنا نقول ده حاجة في ملك هتريخ ده عند الكواليس
02:48أطرف حاجة حاصرت بينكو جدا
02:50أطرف حاجة في الكواليس شيكو
02:52أه
02:54اللي كان بيعصد ده منه
02:55لأ شيكو لوحده يعني مش عايزة أقولك بقى بقى مقوي
02:58واحد ليك مشاركة في الأكشن؟ ليك مشاهد أكشن؟
03:00والله مش قوي بس هو العيب الأكبر عند محمد
03:03أه فعش كده بقولك أنا بتمنى له النجاح
03:06وبتمنى له يفرح بالفيلم ده ويبقى خطوة في حياته
03:09عشان هو تعب قوي في الأكشن بتاع الفيلم ده
03:12طيب لو في حد متعدم لبنتك إيه أهم سؤالك كيف تسأله؟
03:16آه أسأله إيه
03:17إنت رياضي ولا لأ؟
03:18شمع رياضي
03:19عشان يبقى إنسان رياضي
03:21يعني إنسان بعيد عن المخدرات بعيد عن التدخين بعيد عن الصهر
03:26لأن أي رياضي بيحبز على صحته؟
03:28طيب طيب بعادك إيه المبارضة؟
03:29لأننا أولادي رياضيين
03:31أنا أقول في الرياضة اللي أتعلمنا عن الرياضة
03:33طيب كنتي كنتي كمبارضة؟
03:34آآ ثلاثة واحد
03:35شكراً
03:36أكرم خاص لي هالك يا ده
03:38الثلاثة اللي أقولت عليهم أعرف
03:46الثلاثة اللي أقولت عليهم أعرف
Comments

Recommended