Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 7 dakika önce
Adana'da havaların ısınmasıyla başlayan sivrisinek istilası vatandaşları isyan ettirdi. Yüreğir'den geçen Sarıçam Deresi'nde ilaçlama yapılmadığını belirten bölge halkı, kötü koku ve sinekler yüzünden evlerinde cam açamıyor. Çocukların sinek ısırıkları nedeniyle yara bere içinde kaldığını belirten vatandaşlar, Adana Büyükşehir Belediyesi'ne acil temizlik ve larva ilaçlaması çağrısında bulundu.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:19İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:58İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:03İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:59İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:59Çünkü her taraf koloni halinde sineklerle geziliyor.
02:03Suyu dezenfekte etmeler lazımken hiçbirini etmediler.
02:06Olduğu gibi komple balçık, rengi değişmiş, yosunlaşmış.
02:10Evde pencere falan açabiliyor musunuz?
02:12Açamıyoruz vallahi.
02:14Ben daha normal şartlarda bu havanın şu anki daha yeni yeni ısınmasına rağmen biz bir ay evvelden klima açtık.
02:21Çünkü?
02:22Çünkü her taraf sinek dolu.
02:24Başta karşı tarafına ağaçları kesildi, bizim ağaçlar kesilmedi.
02:29Yoksun şeklinde bekler.
02:30O sinekler o ağaçların tepesine konuyor.
02:33Tepesinden konduktan sonra ilaç atıyoruz sözde.
02:36İlaç daha önce atılıyordu, ilaçlardan koku geliyor.
02:39Şimdi ilaçdan koku gelmiş, sadece su atılıyor.
02:40Kanal yoksulluktan insanın midesi bulanıyor.
02:44Sinek çok, sinek, aha işte, sinek daha görmüyor, her tarafımız kabarmış.
02:51Sinekten başka gelermiyor, muhtar kaş keser, kendisine söylüyordur, ilaç atın, ilaç atın, gelip vızızız yalla yalla.
02:58Artık burası neresi bilmiyorum, Türkiye'nin en büyük köyünde oturuyoruz.
03:02Sözde burayı dezenfekte etmişler.
03:07Bir kendi kendi evlatların da gelsin ki baksınlar bize, bir de bizim evlatlarımıza baksınlar.
03:11Ama belediyenin buradaki en büyük ana faktörü ne?
03:14Temizlik yapması, değil mi abicim?
03:16Daha rahat çekersin, hem de geniş yaktan çekersin.
03:21Bu arada normalde burayı kapalı.
03:23Normalde burayı baske soruları kullanma.
03:25Evet.
03:26Bir tane kepçe soktular.
03:29Bir tane keseceğiz.
03:31Şey ya abi.
04:01İzlediğiniz için teşekkür ederim.
04:05Hoşçakalın.
Yorumlar

Önerilen