Skip to playerSkip to main content
  • 3 hours ago
اخواتنا في الثانوية العامة ... ربنا يوفقكم بكرة في امتحان العربي 🙏🙏
Transcript
00:00لو انت سنوية عامة فانت اكيد شخصية من الشخصيات دي
00:03اول السنة بقى فاكر ان انت خلاص السنة الجاية داخل كلية وانت المخ وانا العضلات وضحك وحركات
00:09ومش فرقة اي حاجة معاك وبعد 15 خدمة في سنوي هتقول لك امو
00:13وقبل الامتحانات بشهرين بتقلب نجيبة متولي الخولي بتاكل الكتب اكل
00:17واي حد بيسألك عايز تطلع ايه تقول له زابط
00:20وهتقنع اهلك ان انت جامد ومسيطر بس في الحقيقة انت كده خلي بالك
00:25وتقعد تسح بخيالك ان انت في ليلة النتيجة هتبقى خلف الدهشوري وطلع من الاوائل
00:29اما عن اللجنة نفسها فانت هتحس نفسك قعد في لجنة برشامة
00:32لحد ما تشوف الامتحان وتكرر ان مفيش حد هيتعلم هنا اصلا
00:36وهيجيلك مراقب صارم كده ومش عايز يغشيشك زي رمضان مبروكب والعالمين حمودة
00:40وفي النص طبعا شاومنج بيسيطر على افكارك وبيظهر لك في كل حتة
00:44فبعد النتيجة هتكتشف ان الحياة موافتش عن موضوع وهتعمل زي الاي و سي
00:48تبدأ طريق جديد وتعمل جمع انت وصحبك عالضيق كده
00:51بعيدا بقى عن اي هزور
00:52السنوية العامة مش اخر الدنيا
00:54والحياة هتكمل وهتمشي عادي
00:56وانا من موقعي ده بقولوكو ربنا معاكو
00:58وان شاء الله هتنجحوا وتطلعوا من الاوائل وتتبستوا في حياتك
01:01ما تنسوش تدعو لهم
Comments

Recommended