00:01Yani ben kendi pozisyonda güçlü olan oyuncuların farklı pozisyonlara konulma sonucunda bir başarısızlık olduğunu düşünüyorum.
00:10Bir de ondan öncesinde çok gereksiz boş, bence hype'landılar işte.
00:14Yani şu an buna girmek doğrumamaz.
00:17Yok villa vereceğiz, şunu yapacağız, yine yapacağız gibi.
00:19Zafer Kiss'in bizim gözüyle bakılan bir şişkinlik vardı psikolojik olarak.
00:24Ego şişkinliği.
00:25Onun da etkisiyle oyuna fokuslanan oyuncuların yeterince fokuslanmadığını düşünüyorum.
00:31Üzgünüz tabii ki de.
00:32Üçüncü maç formatları olacak ama yine Türkiye'yi, Seer halen buradayız.
00:37Yani sıkıntı yok.
00:39Umarım bir sonraki maçlar en azından daha iyi.
00:41Umarım bize bir böyle sevince yaşattırırlar yani.
00:43İnşallah diyeyim.
00:46Amerika maçından ne demek gerekiyor?
00:48Ya aslında biraz sabırlı olmamız gerekiyor tutakım.
00:51Çok fazla hırslı bir şekilde saldırdılar.
00:54Rakip takım da bunu çok iyi kullandı.
00:56Sakin bir şekilde gelip golünü attılar ve maçı aldılar.
00:59Bu bizim için de üzücü bir sonuç oldu.
01:01Amerika maçından en azından bir galiba...
01:03Çıkamasak da bir galibiyetle bu kadar burada uğraştık birlik olmak için.
01:08En azından bir galibiyetle yüzümüzü gülerek buradan ayrılmak istiyoruz.
01:12Teşekkür ederim.
01:13Rica ederim.
01:14Evet kaybettik.
01:15Ama olsun bu takım bizim takımımız, bizim çocuklarımız, bizim evlatlarımız.
01:20Devam edeceğiz.
01:21Ama makamakı alacak mısınız?
01:22Alacaklar, güveniyorum.
01:25İki maçı istediğimiz sonuçları alamadık ve turnuvaya veda ettik.
01:29Ancak Fili Koruma'yı taşıyan her maçın ayrı bir değeri vardır.
01:34Amerika karşısında son karşılaşmaya prestij amaçlı maçı almamız lazım.
01:39Sağdan mücadeleimizi en iyi şekilde vermemiz lazım ortaya koyup turnuvaya galibiyetle tanımlamak zorundayız.
01:47Bu 80 milyon bizim insanlarımıza hoşluyuz.
01:51Bence Amerika'ya karşı kazanırız.
01:54Çok iddialı konuşuyor.
01:57İlk maçı da ikinci maçı da benzer nedenlerden dolayı kaybettik.
02:01Ben aslında Amerika'da 27 yıl yaşamama rağmen sporu çok yakından takip ediyorum.
02:05Kaybetme nedeni de dersimize hiç çalışmadık.
02:08Çünkü Avustralya'yı küçümsedik, aynı şekilde Paraguay'a da küçümsedik.
02:12Halbuki Avustralya takımının kaptanı ya da defansiyosu dedi ki, Türk milli takımı bizi küçümsüyor ama
02:18onlara 24 yıl sonra ilk defa katılıyorlar.
02:21Böyle bir turnuvada tecrübeleri yok.
02:23Ama bizim 9 tane oyuncumuzun tecrübesi var dediler.
02:27Değil mi?
02:28Ve ayrıca tabii biz hatırlar yaptık.
02:30Biz ekip olarak dersimizi çalışmadık.
02:34Tabii gönül isterdi ki çok farklı bir sonuçla devam etsinler.
02:38Biz de yaklaşık 9 gün boyunca bu alanda, Los Angeles'ta onlarla birlikte
02:42tüm Türk ve yabancı misafirlerimizi ağırlamak için buradaydık.
02:46Kaybetmek kadar kazanmak da var, kazanmak kadar kaybetmek de var.
02:51Ama biz tabii ki milli takımımızın her zaman yanındayız, arkasındayız.
02:55Onların her zaman destekleyicisiyiz.
02:57Elimizden geleni yapacağız ve bu sefer kazanacağız.
03:02Heyecanla bekliyoruz Amerika maçını.
03:04Biz çünkü burada alanda olacağız ve Türkiye is here alanında
03:08misafirlerimizle beraber hem Türk hem yabancı.
03:12Hep birlikte maçı izleyeceğiz, keyfini çıkaracağız.
03:15Baklavalarımız, simitlerimiz, çaylarımız, kahvelerimizle ve Türk müziğimizle beraber.
03:19Ben de Özer Hanım kadar tabii üzgünüm turnuvaya devam edemediğimiz için ama
03:26içinde Türkiye olan her şeyin biz yanındayız ve destekçisiyiz.
03:32O yüzden geleceğe umutla bakıyoruz diyelim.
03:35Teşekkür ederiz.
Yorumlar