Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 8 dakika önce
Kütahya Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavdan yiyen 96'sı öğrenci 114 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Kütahya Şehir Hastanesi'nde tedavi altına alınan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin müşahede süreci devam ediyor.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:09Çeviri ve Altyazı M.K.
Yorumlar

Önerilen