Kadıköy'de polis ekiplerince gerçekleştirilen denetimler kapsamında 0.89 promil alkollü çıkan ve ehliyetini henüz 4 gün önce aldığı öğrenilen sürücünün, "Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, 50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" diyerek dert yandığı ilginç anlar dikkat çekti.
Yorumlar