Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 14 dakika önce

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Değerli komşularım, bugün sizlerle önemli ve gurur verici bir gelişmeyi paylaşmak istiyorum.
00:05Arkamda Türkiye'nin yerli ve milli gururu TOG'ları görüyorsunuz.
00:09Beykoz Belediyesi olarak 35 adet yerli ve milli elektrikli TOG aracını hizmet filomuza dahil ettik.
00:16Üstelik bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı.
00:21Bu yatırımla birlikte belediyemiz her yıl yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyetinden ve 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf
00:30sağlayacak.
00:31Yani Beykoz'un parası yine Beykoz'un içinde sizlerin hizmetinde olacak.
00:35Tabi bu adım sadece ekonomik bir tercih değil, aynı zamanda çevreye duyduğumuz sorumluluğun da bir göstergesidir.
00:42Elektrikli araçlarımız sayesinde karbon salınımını azaltacak, daha temiz ve daha sürdürülebilir bir Beykoz için önemli bir adım atmış olacağız.
00:51Ve en önemlisi, Türkiye'nin mühendislik harikası, yerli ve milli gururumuz TOG'u tercih ederek ülkemizin teknolojisine, üretimine ve geleceğine
01:00olan inancımızı da ortaya koyuyoruz.
01:02Yeni TOG araçlarımız hayırlı uğurlu olsun.
01:12İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar

Önerilen