Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 4 dakika önce
Bitlis’in Tatvan ilçesinde eğitim gören ikiz kardeşler Hüsna ve Esma Çapkan, yıllardır birlikte sürdürdükleri eğitim yolculuğunu LGS’nin ardından aynı lisede devam ettirmek istiyor.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:01İkizimle bazenleri çok birbirimize karşı avantajlarımız oluyor.
00:04Ders çalışırken, kitap okurken, tekrar yaparken bayağı bir avantajımız oluyor.
00:09İkiz olmak çok güzel bir şey.
00:11Çünkü hayatta tek değil iki olarak dünyaya doğuyoruz.
00:15Ve bu bizim için çok güzel bir şey.
00:17Okul hayatımız çok güzel gidiyor.
00:19Seneye LGS öğrencisiyiz.
00:22Bu birazcık bizim için hem çok endişe, hem çok sabır, hem çok azim gerektiriyor.
00:27Tabii ki de çok korkuyoruz başarabilecek miyiz, başaramayacak mıyız diye.
00:31Çünkü ikiziz.
00:32Aynı anda mı okula gireceğiz, farklı liselerde mi okula gireceğiz diye çok düşünüyoruz.
00:37Ders çalışırken, tekrar yaparken hep beraberiz.
00:40Yani hiçbir şeyimiz yok.
00:42Hep nereye gidersek aynı beraberliğimize gidiyoruz.
00:45Seneye sekiz sınıfa geçeceğiz.
00:47LGS öğrencisiyiz.
00:48LGS için biraz kedirginiz ve endişeliyiz.
00:53Bazen artık liseye de geçeceğiz ya.
00:56Bazen düşünüyorum işte hani ikizimle ayrılacak mıyız veya aynı sınıfta mı olacağız diye.
01:02Onun için bazen üzülüyorum da ve ikizimle aynı sınıfta okumak istiyorum ve aynı sınıfta olmak istiyorum.
01:07İkizimi çok sevdiğim.

Önerilen