Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 9 saat önce
Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'nde görevli 50 yaşındaki sağlık memuru F.E., mesaisine gitmeyince iş arkadaşları tarafından ölü bulundu. Evin dağınık olması ve yüzünde kan izlerine rastlanması üzerine olay 'şüpheli ölüm' olarak kayıtlara geçti.

Kategori

🗞
Haberler
Yorumlar

Önerilen