00:00Ayrılırdım ya. Direkt boşanırdım ben.
00:03Eşimin durumuna bağlı. 250-300 bana veriyorsa aile çalışmam yani.
00:07Çalışırdım yani. Onu dinleyecek halim yoktu.
00:09Ailem bu yaşa kadar boşuna okutmadı beni yani.
00:12Ben ağzını burnunu kırardım eşimin valla.
00:14Yok yok zengin de olsa esareti kabul etmem.
00:17Eşi boşardım. Ne demek neden? Yani önüne öyle bir hakkı mı var?
00:21Ondan sonra da şey diyorlar ya paramı yedin, şöyle yaptın, böyle yaptın,
00:26Ben çalışıyorum da sen oturuyorsun da bilmem ne falan ne gerek var.
00:30Zaten ben bu lafları duymamak için evlenmedim bu yaşıma kadar.
00:33Çalışırım ne yapacağım? Niye çalışmayayım? Benim hayatım bu.
00:36Zaten eğer çalışmamam istiyorsa benim kararıma saygı duymuyor demektir.
00:39O noktada da onun olmam yani.
00:41O benim vereceğim bir karar ya. Çok şahsi yani. Boşanırım.
00:45Ben çalışırım ya. Çalışmadan olmaz ama eğer gerçekten çok iyi bir maddi gücü varsa
00:49Bilmiyorum onun isteğinden dolayı değil. Öyle bir rahatlık varsa bunu ayak uydurabilirim.
00:53Ama o istemiyor diye yapmam yani. Çalışırım Ertuğrul'a.
00:56Boşanırdım.
00:57Çalışmak benim için de işten daha önemli.
00:59Kendi özgürlüğüme kazanmak, kendi paramı kazanmak.
01:03Ayrılırdım.
01:03Çünkü ekonomik özgürlük bence kadınlar için çok önemli.
01:07Ne kadar maddi durumunuz iyi olursa olsun herkes kendi ayakları üzerinde durabilmeli.
01:13Böyle çalışırdım herhalde ya.
01:15Sevdiğim bir işse eğer, tutkuyla yaptığım bir işse bırakmazdım.
01:19Muhtemelen çalışırdım yani.
01:22En son haber.
01:23İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:24Hoşçakalın.
01:24Hoşçakalın.
01:24abone ol.
Yorumlar