00:00...yükseklikten süzülüp akıyor, görüntüsü adeta bekbeyaz, uzun bir geriliğin duanı andırıyor.
00:08Elindeymemiş gizli köşesi, Karaçay, Saklı Şelalesi.
00:12Yaklaşık 25 metre yükseklikten dik yamaçlara dökülü.
00:16İlerden gelen doğal kutumları bölgeye akın ederken, işletmecilerde gösterilen ilgiden oldukça...
00:25Melek, hadi eve gel.
00:30Evet bu biri Hatal Park, biri de hız sınırını açmışım. Ondan ötürü ceza geldi.
00:38Hani mademki sistemde ben ölü olarak gözükmüyorum, hani bu ceza geliyor, diğer kurumda niye ölü olarak gözüküyorum ben onu anlamış
00:45değilim.
00:46Ya Şubat 2023...
00:48Ne yazı abi ölüm tarihinde?
00:500206 2023 yani 6 Şubat'tan beri hala ölü olarak gözüküyorum.
00:58Şimdi 6 Şubat'tan beri, 06-02-2013'den beri beni depremde ölü olarak göstermişlerdi.
01:06Bunu daha önce bankalarda ölü olarak gözüküyorduk.
01:10Bahatayı düzelttiler. Ondan sonra devletimizin bazı kurumlarında ölü olarak gözüküyordum.
01:15Gene onu da düzelttiler.
01:16Ama şu an, yani aradan 4 yılda hemen hemen geçmesine rağmen, benim şu an ehliyetimin günü bitti.
01:22Ehliyetimin yenilmek istiyorum. Hastaneye gidip salık raporu istiyorum.
01:26Beni aile hekimine yönlendiriyorlar.
01:28Aile hekimine gittiğim zaman kaydınız yoktur.
01:31Kişi ölü olarak gözüktüğü için kayıt yapılmamaktadır diye bir hata çıkıyor.
01:36Sallık merkezine gittim. Sallık merkezine de keza aynı şekilde.
01:39İşte kişi ölüdür, işlem yapılamaz diye bir hala yani sisteme ölü olarak gözüküyorum.
01:46Dün hatta birçok arkadaşla görüştük. Birçok yere telefon açtık.
01:51Hatta ben CİMER'e şikayet dilekçesi olarak yazıp gönderdim.
01:55Sağlık bakarlıkta da burada hani salık merkezinde de bir dilekçe yazdım.
02:00İşte bu hatanın bir an önce düzeltilmesini istiyorum dedim.
02:03Yani şu an sadece ve sadece sağlık ocakları ve sağlık kurumlarında ölü olarak hala gözüküyorum.
02:08Hatta ölü tarihi 6 Şubat olarak gözüküyor.
02:122023 olarak gözüküyor.
02:14İnşallah bunu düzelttiler.
02:15Çünkü şu an ehliyetim günü bitmiş. Uzatamıyorum.
02:19Yani memur arkadaşlara söylüyorum.
02:21Hani yarın ömürsün gün beni durdurup bana ceza yazmasınlar.
02:24Ki zaten şöyle bir şey söyleyeyim.
02:25Bundan bir hafta önce şöyle belirteyim size.
02:29Ben trafik cezası yedim.
02:32Yani trafik cezasına gelince yaşıyorum.
02:35Ama bazı şeylere gelince ölüyorum.
02:37Bu nasıl oluyor bana onu anlamış değilim.
02:39Hani bir an önce bu hatanın düzeltilmesini istiyorum.
02:41Çok çok ciddi bir şekilde mağdur oluyorum.
02:44O zamanlar şöyle bir savcı bey o zamanlar hani kimsenin kimliği olmadığı için hepimizin kimlikleri enkazda kaldığından ötürü.
02:52Ahmet Artan diye bir arkadaş vefat etmiş.
02:55Onun da babası adı Mehmet.
02:56O zamanlar bana öyle söylendi.
02:58Hani onu öyle olarak göstereceklerini beni öyle olarak göstermişlerdi.
03:02Hani bunu sonra düzelttik.
03:04Ama devletin hala bazı kurumlarında bu hatta düzeltilmemiş.
03:08Bu yüzden mağduriyet yaşıyorum.
03:11Şöyle bir şey de söyleyeyim.
03:13Örneğin dün daha oldu bu olay.
03:14Ben dün salık kurumuna gittiğim zaman.
03:17İşte Ahmet kendi kimliği verdiğimde bakın şöyle bir şey çıktı.
03:20Ahmet Artan TCM'de yazıyor.
03:24Kişi ölüdür işlem yapılamaz diye bu şekilde çıktı.
03:28Salık ocağına gittim.
03:29Aile hekiminle gittim.
03:31Aile hekimin kaydın yok dedi.
03:32Onda da bu şekilde sistem çıktı.
03:34Kişi ölüdür işlem yapılamaktadır diye bir.
03:37Yani hala o salık kurumlarında ben ölü olarak gözüküyorum.
03:41Ben bir an önce salık bakanımdan özellikle rica ediyorum.
03:44Benim bunun bir an önce düzeltilmesini istiyorum.
03:47Alınacak halimize gidiyoruz.
03:48Öyle diyeyim.
03:49Hani şu an zaten depremde bu yana lakabımız yaşayan ölü olarak kaldı.
03:55Arkadaşlarımız bize kısacası yaşayan ölü diyorlar.
03:58Yani tamam şu an böyle baktığın zaman bazen komik gibi geliyor ama çok ciddi ben mağduriyetler yaşıyorum.
04:04Yani bunun bir an önce düzeltilmesini istiyorum.
04:29Ne yazıyor abi yazıda?
04:31Ölü, kişi ölüdür işlem yapılamaz diyor.
04:35Yaşın abi abi.
04:36Şu an salık bakanımda çıkan budur.
04:38Yani salık ocağı ve salık kurumuna gittiğim zaman
04:42orada da bu şekilde bir yazı çıkıyor.
04:45Yine kişi ölüdür işlem yapılamaz diye.
04:48Kayıt yapmak istedi bana aile hekimi.
04:50Onun neden bu şekilde çıktı.
04:52Kişi ölüdür işlem yapılamaz.
04:53Kişi ölüdür işlem yapılamaz.
05:35Tamam mı lan şunu?
05:36Tamam.
05:38Burada da penceresi var.
05:40Dışarıya çıkmış.
05:42Buda içeri giriyor.
05:44Bu da arabaya binmiş.
05:46İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar