00:00İzlalınız var mı?
00:01Hayır efendim yok.
00:02Durumda bozuk.
00:0320 milyon ayrı kalıyor emekli.
00:05O da yetişmiyor.
00:07Allah'a işte bu yaz evdeyim başka.
00:09Değil de gitmiyor.
00:10Daha önce gittin mi?
00:12Önceleri geçtiğinde gittin mi?
00:14O zaman iyiydi.
00:15Şimdi hep bozuk.
00:16Ecevzi zamanında iyiydi.
00:19Yedemek nerede gidecek?
00:20Maaşı yetiyor mu?
00:21Emekli maaşı.
00:22Nerede yetecek?
00:23Çünkü kendimizi zor idare ediyoruz biz.
00:26Birkaç sene önce oğlan vardı.
00:28Gittiydik o zaman Antalya'ya.
00:30Onu mu götürdün?
00:31Evet.
00:32Evkira mı?
00:33Hayır evliliyorum.
00:33Yendemiz.
00:35Yavsa hiç kesinlikle.
00:37Tatile gidebilecek misiniz?
00:38Hayır.
00:39Biz göllere gidemiyoruz ki.
00:41Tatile gidelim arkadaş.
00:43Hiç gittin mi?
00:44Hiç gitmedim.
00:45Cöbün dolması lazım.
00:46Çocuklar okuyor.
00:48Sınava girdirdik.
00:50Biri üniversitede.
00:51Biri de yeni girecek Allah'a emanet olunsa.
00:54İki de küçük var.
00:57Avrupa'dakiler geliyor ama emekliler.
00:59Avrupa ile şimdi Türkiye bir değil.
01:01Avrupa'nın parası daha kıymetli.
01:04Bizinin değeri yok.
01:05Sıfır.
01:06Onların bir doları 45 milyon, 50 milyon lira.
01:10Bizim en büyük paramız 200 lira.
01:13Ben emekliyim.
01:14Tatile gitmeyecek misin?
01:15Yok yenim ya.
01:17Ne tatili ya?
01:19Maaş zaten yettiği yok da.
01:21Avrupa'daki emekliler geliyor ama Antalya'ya tatile.
01:24Onlarla bizi niye doyasın yenim ya?
01:26Bir şeyin durumu belli ya.
01:29Aldığımız torunların haşlığına gitmiyoruz.
01:31Yok yahu.
01:33Olursa giderik ya.
01:35Tatile gitmem ben de Allah Allah.
Yorumlar