Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 3 dakika önce
DEM Parti Eş Genel Başkanı Tülay Hatimoğulları: Kılıçdaroğlu'nun özür dilemesini beklerdik.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Ben programını da izledim Sayın Kılıçdaroğlu'nun ve iktidarın elindeki propaganda malzemesini almanın yolu olarak bunu seçtim.
00:13Ve dokunulmazlıkların kaldırılmasına evet dedim diyor.
00:16Ama şunu hatırlatmak istiyorum. O dokunulmazlıklar kalktıktan sonra Selahattin Demirtaş, Figen Yüksekdağ ve DEM Parti'nin o dönem HDP'nin
00:27MYK üyeleri tutuklandı ve hapisteler.
00:31Ve onlarca sene hapse mahkum edildiler. Bunun yolu açıldı. O yüzden buradan biz açıkçası özür dilemesini beklerdik.
00:41Yanlış değerlendirdik. O özürü aslında özür özel diledi meclis kürsüsünden.
00:46Diledi. Doğrudur. Biz benzer bir özürü Sayın Kılıçdaroğlu'ndan beklerdik.
Yorumlar

Önerilen