00:02MÜZİK
00:33Cepzeden Romanya'ya gidiyorum.
00:35Güzel bir park yeri lazım.
00:37Bu arabaları yolda bekletmemeleri için.
00:42Marketler falan her şey içinde olacak.
00:44Kapıküle gibi.
00:46İhracat olmasa bu kadar araçlar 25-30 km kuyruk olmaz.
00:53Maşallah Türkiye'mizde yük sorunu yoktur.
00:56Şu an ben Romanya Bükreş'e Adana İskenderun'dan Rülo Saj yükledim.
Yorumlar