Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 2 gün önce
BURSA'da Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na (YKS) girecek bir öğrenci, otomobilde unuttuğu giriş belgesini almaya gidince sınava geç kaldı. Görevliler tarafından içeri alınmayan aday, "Böyle şeyler oluyor. Benim hatam, seneye görüşürüz o zaman" derken, içeri alınması için kendisine yardımcı olan velilere de sarılarak teşekkür etti.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından düzenlenen YKS'nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT), saat 10.15’te başladı. Kentte de öğrenciler, sabah saatlerinden itibaren sınava gerecekleri okulların önünde toplandı. Aileleri ile okul önünde bekleyen öğrenciler, kapıların açılması ile sınav salonlarına alındı.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Al bu programı. Koş, koş, koş. Yok, kağıt yok.
00:07Hoş geldiniz. Hadi seçin. Hadi seçin. Hadi seçin.
00:13Gelin, gelin. Alıyor mu? Alırlar belki alırlar.
00:22Geçmedik. Bir sonra bakalım. Niye geçin?
00:28Hayırlısı olsun. Memur bey.
00:31Hayırlısı böyle olsun haklı olsun. Memur bey.
00:40Belki oradakisi. Belki sınav başkanı.
00:51Ben de ama buradaydı. Ben anlıyorum da. Hocam sınıf yok.
00:54Olur ya böyle. Hocam bir soru iyi ya.
01:03Abi hiç şey yapmayalım ya. Benim vatan var orada. Seneye
01:07abi olalım. Çok teşekkür ederim. Ya lütfen. Lütfen
01:10kardeşim. Çocuklar. Çocuklar.
01:15Ama gelmişti ya. Sen niye girmedin muarek ya?
01:20Al bakalım.
01:22Al bakalım.
01:22Al bakalım.
01:23Al bakalım.
01:24Al bakalım.
01:25Bak arkadaşlar burada bağırmayalım.
01:28Evet içeridek çok dikkatinizi dağıtıyoruz.
01:31abone ol.
01:31Al bakalım.
Yorumlar

Önerilen