00:01Şıklar arasında kalma olayı artmış, onu fark ettim.
00:06Yani önceden iki şık arasında kalıyorduk, şimdi beş şık arasında kaldım, sorular oldu.
00:09Ama güzeldi, umarım bütün gençler emeklerinin karşılıklarını alır.
00:14Evet tabii zorluk seviyesi artmıştı.
00:16Ben sözlerciyim, Türkçe sorularında zorlaşmaya gitmişler gerçekten.
00:21Gramer ağırlığı verilmişti mesela.
00:23Bu da hoşuma gitti bir yandan, eleyiciliği artmış bir sınavdı bence.
00:27İyi geçti, söylediğim gibi 13 yıl öncesine ben aslında girmiştim.
00:3213 yıl sonrasına tekrar böyle bir tecrübe olmuş oldu.
00:37Formüle dayalı bir sistemden böyle bir sisteme geçmek bizim için tuhaftı açıkçası.
00:44Yani şöyle zorlandım aslında bakılırsa.
00:48Çünkü çok fazla şey, sayısalda bile sanki paragraf sorusu böyle çözüyormuşum gibiydi.
00:54Ve bu bir tık aslında zorladı.
00:56Yani dediğim gibi biz hep formüle dayalı şeyler çözdüğümüz için.
01:00Ama yine de çok öyle böyle tedirginlik veya korkulacak bir şey de bence yoktu.
01:06Farklı.
01:08İyiydi.
01:09Yani sorular mantığa dayalıydı daha çok.
01:11Tuz yaşındayım.
01:13Yani benim için bir sıkıntı yok ama bir demedim.
01:16Sınav da güzel geçti.
01:18Yani umarım beklediğim gün gelir.
01:20Yani geçen sene girmiştim zaten, bu sene tekrar girdim ben.
01:23Ama sınavda zorlayıcı sorular vardı.
01:26Umarım herkesi eminim karşısındadır.
01:28Sözelde de sosyal kısmı biraz zordu.
01:30Sosyal kısmında biraz bilgi yazdı, dayalı sorular vardı.
01:33Sayısal, geçen sene kıyasla biraz daha kolaydı.
01:36Bir çıkıyor.
Yorumlar