00:02Bitti yavrum bitti, koşmayın. Bitti, içeri alınamıyor.
00:13Çok ona kadar bu dolmazdan. Ya biz başında bekliyoruz, önünde bekliyoruz.
00:17Yapacak bir şey yok. Yani bakmanız lazım kim nereden gelir, niye hiç öğreneceğim kimseyi?
00:23Değil mi yani? Geçmiş olsun, yapacağımızda hiçbir şey yok.
00:29Teşekkür ederim.
00:31Teşekkür ederim.
00:39Son saniye hocam.
00:41Son saniye dilleri yakalamak için bekliyoruz.
00:56Öp.
01:00Suyu.
01:05Al şunu.
01:11Oyun şeyini çıkar, şeyini bunu.
01:14Dışını çıkar, dışını.
01:16Çantaya da giremezsin.
01:18Çantayı.
01:35İnanıyorum kendime başaracağımdan. O yüzden heyecanım bir tık daha az.
01:41Hedef denizcilik istiyorum İzmir 9 Eylül.
01:45Eskişehir uçak bakımı onarım olabilir. İki tane bu şekilde.
01:50İlk girişim.
01:51İlk girişim.
01:52İlk girişim.
01:5212. sınıfım, son sene.
01:55Heyecanlıyız, heyecanlıyız.
01:56Kızımız bizim en büyük çocuğumuz.
01:59İlk defa sınava girecek, üniversite sınavına.
02:03Lise'yi havacılık okudu.
02:06Fakat ben gemi kaptanıyım meslek olarak.
02:09Üniversiteyi denizcilik okuyarak benim mesleğimi yapmak istedim.
02:14Umarım İzmir 9 Eylül Denizcilik Fakültesini kazanır.
02:18Bizim yolumuza devam eder diye umut ediyoruz.
02:21Büyük bir heyecanla bekliyoruz inşallah.
02:23Bakalım inşallah sonuçlu iyi olur Allah razı olsun.
02:26Bütün öğrencilere başarılar diliyorum.
02:29Allah emeklerini zayi etmesin.
02:30İnşallah herkes bulacak, gösterecek.
02:34Herkese başarılar diliyorum.
02:35İlk defa mı giriyorsunuz?
02:36Evet, ilk sınava.
02:37Heyecan var mı biraz?
02:38Yani şu anlık fazla yok ama sınava girdiğimde
02:41sayfaları çevirmeye başladığımda büyük ihtimal gelecek.
02:44Mesle de aynı şekilde olmuştur.
02:45Havacılık istiyorum.
02:46Çok iyi hazırlandım.
02:47Heyecan ortalama var.
02:48Sınav bugün inşallah deşip geçeceğim.
02:51Öyle düşünüyorum.
02:52Güzel bir sonuç bekliyorum.
02:53Herkese de burada başarılar diliyorum.
02:56Hedefim itü, boğaz içi olur.
02:58Olmazsa yurt dışı, bakacağız.
02:59Evet, ben de heyecanlıyım.
03:02Oğluma güveniyorum.
03:03Ben de eğitmenim.
03:05İnşallah çok güzel olacak sonuçları diye düşünüyorum.
03:07Bütün çocuklara, bütün sınava girecek öğrencilerimize de başarılar diliyorum ben de.
03:12Abi geçen temelde girdiğim güneye gireceğim.
03:15Aklına hiç çinop var ama 4 yıllık hayırlısıyla tutarsa.
03:18Tabii ki.
03:20Ben de eğitim.
03:22Ben de eğitim.
03:27Bu ne?
Yorumlar