00:00Kanada sinirlenseydi ve Kanada İmparatorluğunu kurmaya çalışsaydı ne olurdu?
00:04Kanada İmparatorluğunu kurmaya karar verdiğinde ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri'ni yenmesi gerektiğini fark ederdi.
00:09Ancak ABD ordusu çok daha güçlü olduğu için Kanadalılar başka bir hedef aramak zorunda kalırdı.
00:14Greenland'e saldırmayı seçerlerdi ve orada düzenli bir ordu olmadığı için onları kolayca ezerlerdi.
00:19Bu durum Greenland'i kendileri almak isteyen ABD'yi öfkelendirirdi.
00:22Kanadalılar Rusya ile bir anlaşma yapar, onlara Alaska'yı ve ABD'nin bir kısmını vaat ederdi.
00:26Rusya bunu kabul edince Kanada kuvvetleri savaşı ilan eder ve Alaska'yı kolayca ele geçirirdi.
00:31Amerika Birleşik Devletleri bu ittifaktan haberdar olmadığı için tüm askerlerini Kanada'ya gönderir ve Kanadalıları geri püskürtürdü.
00:36Bu sırada Rus kuvvetleri arkadan sızarak ABD'nin yarısını ele geçirir ve sonunda ülkeyi tamamen yenilgiye uğratırdı.
00:42Ancak Kanada toprakları paylaşmak istemediğini fark eder ve Rusya'ya da savaş ilan ederdi.
00:46Bu yaptıkları en büyük hata olurdu.
00:48Çünkü Çin de savaşa katılır ve Kanada İmparatorluğunu tamamen ezerdi.
Yorumlar