00:00Teşekkür ederim.
00:0387 maç ve en sonunda gelen bir şampiyonluk nasıl kapattığın sezonu neler söylersiniz?
00:07Yani çok mutluyuz.
00:09Çünkü bu sezon 3. kupamızı aldık.
00:12Final 4'a kaldık.
00:13Uzun bir sezondu.
00:15Gerçekten çok inişli çıkışlı bir sezondu.
00:20Ama yani dediğim gibi sezonu 3 kupayla kapatmak
00:23Avrupa'da çok az takımın yapabileceği bir şey.
00:26Fakat Fenerbahçe için her zaman alıştı.
00:28Her zaman da hak ettiği şey.
00:31Yani bu armanın Fenerbahçe'nin ağırlığı çok büyük.
00:34Bu formanın ağırlığı çok büyük.
00:35Sahaya çıktığınızda her zaman kazanmalısınız.
00:38Aynı zamanda dünyanın en güzel taraflarını mutlu ettiğimiz için çok mutluyuz.
00:43Sezon bitti diyemeyeceğiz.
00:44Daha milli takım var.
00:45Bu sezon bitmedi.
00:46Çok kısa bir yorum alalım.
00:48Sezonu genellikle alakalı.
00:49Beklem türeni neler yeni sezon için?
00:51Yani işte sporun güzel kısmından bir tanesi de
00:53Bir şey bitiyor sonra yenisi başlıyor.
00:55Şimdi de bugün bu akşam özellikle 3. kupayı Fenerbahçe ailemle birlikte çok güzel kutlayacağım.
01:03Ondan sonra da Ay Yıldızlı Milli Görev var.
01:05Orası da çok ayrı bir gurur.
01:08Her zaman çok büyük bir lütuf çağrılmak ve Ay Yıldızlı formayı giymek.
01:12Umanım orada da en iyi şekilde ülkemizi temsil edip hak ettiğimiz dünya şampiyonuna gireceğiz.
01:18Çok teşekkürler.
01:19Ben teşekkür ederim.
01:20Sağ olun.
Yorumlar