Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 2 gün önce
G7 Zirvesi'nde Fransa'da yeni açıklamalar yapan Donald Trump, İran'ı bir kez daha tehdit etti ve anlaşmaya uymamaları durumunda yeniden savaşın başlayacağını söyledi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:02Şu anda nihai bir anlaşmadan bahsetmiyoruz.
00:05Tabii ki mutabakat zaptından bahsediyoruz.
00:08Şu anda ateşkes var dolayısıyla mutabakat zaptı sebebiyle.
00:14Eğer mutabakat zaptı sürecinden memnun kalmaz isek, anlaşmamıza uymazlar ise yeniden kaldığımız yerden saldırmaya devam ederiz.
00:23Çünkü 47 yıldır süren bir durumdan bahsediyoruz.
00:26Ama hiç kimse bu anlaşmayı sağlayamazdı.
00:29Hiç kimse bizim yaptığımızı başaramazdı.
00:32Obama'nın yapmış olduğu anlaşma sonucunda milyar dolarlık nakit yardım ve ödemide bulundular.
00:40İran'a 1.7 milyar dolarlık yeşil nakit bankadan alınıp onlara elden teslim edilmiş olan İran'a bir nakitten bahsediyoruz.
00:53Bunların görüntüleri var.
00:54Onlara vermiş oldukları paranın aslında bir nevi onları rüşvete boğmaya çalışmanın görüntüleri dahil mevcuttu.
01:05Bu şekilde bir rüşvetle olayı kapatmaya çalıştılar.
01:09İranlılar ve İranlılar ise Obama'nın yüzüne gülüp onun saçma sapan bir insan olduğundan bahsetti.
Yorumlar

Önerilen