İstanbul Şişli'de bir binanın dış cephesindeki reklam panosunun önünü kapattığı gerekçesiyle bir ağacın kesilmesi, bölge halkının ve sosyal medyanın büyük tepkisine yol açtı. "Ağacımızı geri istiyoruz" kampanyası sonrasında harekete geçen Şişli Belediyesi ekipleri, kesilen ağacın yerine aynı noktaya yeni bir ağaç dikti.
Yorumlar