Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 6 gün önce
İstanbul Şişli'de bir binanın dış cephesindeki reklam panosunun önünü kapattığı gerekçesiyle bir ağacın kesilmesi, bölge halkının ve sosyal medyanın büyük tepkisine yol açtı. "Ağacımızı geri istiyoruz" kampanyası sonrasında harekete geçen Şişli Belediyesi ekipleri, kesilen ağacın yerine aynı noktaya yeni bir ağaç dikti.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:11İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:39İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:28İzlediğiniz için teşekkür ederim.
01:42İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar

Önerilen