00:00Avusturya sinirlenseydi ve istediği her ülkeyi alsaydı ne olurdu?
00:04İlk yapacakları şey güçlü bir ordusu olmayan Macaristan'a saldırmaya hazırlanmak olurdu.
00:08Avusturya hızlı davranır ve Macaristan'ın tüm topraklarını ele geçirirdi.
00:12Bir sonraki hedefleri Avusturya Macaristan'ı yeniden birleştirmek istedikleri için Çek Cumhuriyeti ve Slovakya olurdu.
00:18Aynı anda iki ülkeye saldırmalarına rağmen başarılı olurlar ve sonunda imparatorluklarını yeniden kurarlardı.
00:23Sonraki kurbanları Slovenya ve Hırvatistan olurdu.
00:25Ancak bu sefer diğer büyük ülkeler devreye girer ve Avusturya Macaristan'a savaş ilan ederdi.
00:29Her ne kadar Hırvatistan ve Slovenya'yı hızla ele geçirmiş olsalar da Almanya ve Fransa hızlı davranarak Avusturya'nın bir
00:35kısmını ele geçirirdi.
00:36Avusturya tüm ordusunu kuzeye gönderir ve hatta başarılı olarak bu toprakları geri almayı başarırdı.
00:41Ancak müttefiklerden daha fazla asker gelmesiyle birlikte her savaşı kaybetmeye başlar ve sonunda bu çatışmayı tamamen kaybederdi.
Yorumlar