00:00altında bırakıyorsunuz. Ayıp değil mi yani? Burası CHP'nin
00:06başka bir yer mi? Ben anlamadım ya. Ben de terbiş
00:09ediyorum. Yani bir gazete. Herkes burada emeğiyle çalışıyor.
00:15Herkes kurumundan para alıyor. Hepimiz birbirimizi kırk yıldız
00:18tanıyoruz. Sizi tanımıyoruz. Ne kadar ayıp bir şey ya. Burası
00:23CHP'nin başka bir parti mi? Ya neden Sarp'a diyor ya? Dava
00:27açtık geçen hafta. Benim sizde isminizi size de açacağım ya.
00:31Ne güzel ya böyle.
Yorumlar