Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
Müge Anlı ile Tatlı Sert YouTube Kanalına Abone Ol → http://atv.link/mgeanl
Instagram Hesabı: https://www.instagram.com/mugeanliatv/
Facebook Hesabı: https://www.facebook.com/MugeAnliSayfasi
Twitter Hesabı: https://twitter.com/Mugeanliatvde

Faili meçhul olaylar ve kayıpların yanı sıra birçok sosyal sorumluluk projesi ile de adından sıkça söz ettiren, Hafta içi her gün seyirciyi ekran başına kilitleyen Müge Anlı ve ekibi, üzerinde çalıştığı kayıp dosyalarını, cinayete kurban giden kişileri ve kayıpların tüm yaşamını ortaya çıkararak onları bulmaya, olayları aydınlatmaya devam ediyor...

#atv #MügeAnlı #MügeAnlıİleTatlıSert
Döküm
00:00Evet, geldi Bahar Ailer efendim. Seyircimiz gayet enerjik.
00:09Sağ olun, var olun.
00:11Efendim, bugün bakıyorum Ceyda biraz yüzün gözün açılmış.
00:15Açıldı, evet. Otobüsten çıktıktan sonra dün iyi değildim.
00:19Şimdi?
00:19Şimdi toparlandım tabii, kafa dinledim.
00:22İyi oldu, iyi geldi.
00:23Nasıl oldu kafa dinlemenin sonucu? Nasıl oldu?
00:26Kafa dinlemenin sonucu, yani dün konuşamadım zaten canlı yayında, hani ilk canlı yayında, heyecanıyla.
00:32Doğru söylüyorsun, ben de öyle oluyorum, ben her sene oluyorum, haklısın.
00:35Yani bugün işte net konuşacağım zaten, kafayı topladım.
00:39Siz dün beraber mi geçirdiniz, gece ayrı geçirdiniz?
00:42Ayrı.
00:42Peki sen yalnız kaldın, ne düşündün?
00:45Ya ben zaten ailemin yanına geri dönmek istemiyorum, o konuda netim.
00:51Ya o konuda netim yani.
00:53Ama dün tabii işte konuşamadık, senin de ailenden bir takım memnuniyetsizliklerin var.
00:57Var, çok var.
00:58Ondan sonra hatta babaannemin yanında kalıyorum dedi.
01:00Şimdi bu böyle bir hani ergenlikte oluyor böyle evde sıkıntılar onlardan dolayı mı?
01:05Yoksa senin evde başka sıkıntıların mı var?
01:07Ya benim evde sıkıntılarım şiddet görüyordum ben.
01:11Bayağı küçüklüğümden beri şiddet görüyordum.
01:14Hatta annemle saatlerce konuşuyordum babam hakkında.
01:18Asla babamı affetmeyeceğim diyordum.
01:20Konuşuyordum yani.
01:21Baban mı şiddet gösteriyor?
01:23Babam küçüklüğümden beri gösteriyordu.
01:26Küçüklüğümden derken?
01:27Zaten şu anda da çok küçüksün de kuzum benim.
01:29Yani çocukluğumdan beri yani öyle diye.
01:31Var mı böyle bir şey Ceyhun Bey?
01:34Yok diye ama.
01:35Yüke abla, beni somada herkes biliyor.
01:37Ben kızıma kızarım, söylenirim.
01:39Şimdi somada insanlar bakın, el iyisi diye bir laf var.
01:43Ben bu lafı çok seviyorum.
01:44El iyisi.
01:45Yani etrafa karşı çok iyi görünür herkes ama eve girdiğinde başka bir ruh haline bürünür.
01:51Şimdi ben bunu sizin için söylemiyorum, yanlış anlamayın.
01:54Ama şimdi sizin evinizin içinde ne yaşandığını somadakiler bilmez.
01:58Eğer çok dışarıya taşan bir olay olmadıysa.
02:00Eğledekiler kiradaydık biz mesela, kiradakiler falan herkes gördü o evin içini, o binadakiler.
02:06Beni evin önünde dövdü, boğazdadı yani öyle diyeyim.
02:09Sonra bizim durduğumuz şu anki yerde, küçüklüğümden beri orada duruyoruz zaten şu anki durduğumuz yerde.
02:15Oradaki mahalleler de şahit yani, onlar da hep gördü.
02:18Ben girebilir miyim olaya?
02:20Buna birebir ben şahidim.
02:22Neden Ceyda?
02:23Sebebini de söyle.
02:25Sebebini de söyle.
02:26Küçükken çocuk dövmenin sebebi olamamak.
02:29Küçükken ben çocuktum.
02:30Daha bu geçen sene mi olayım?
02:32Bak geçen sene deme, çocuktum ben.
02:35Benim psikolojimi bozdu.
02:36Ellerim böyle titriyordu Müge abla benim.
02:38Arkadaşlarım sebebini sorabilir misiniz Müge ana?
02:41Sebebini sorabilir misiniz?
02:42Ama Güneş'cim şimdi yani bu kadar bir babanın...
02:44Hayır o kadar çocukluğunda diyorum.
02:46Çocukluğunda diyorum.
02:47Hayır babanın kızını dövmesinin sebebi ne olabilir?
02:51Şimdi bak anne ile kız arasında ben hep söylüyorum şimdi.
02:53Annelerle çocuklar arasında başka bir ilişki var.
02:56Yani burada şiddeti kabul ediyorum anlamına gelmesin.
02:59Ama anne zaten vursa da acıtmaz.
03:03Ama şimdi yani ne bileyim...
03:07Yani hepimiz bir terlik yemişizdir annemizden diyor.
03:10Bak kızlar da anlatabiliyor muyum?
03:12Ama annem beni dövdü çok ağzımızdan çıkan bir kelime değildir.
03:17Ne bileyim hatırlar mısınız annem beni dövdü?
03:19Çok hani değil ama baba vurursa hani babanın vurduğu unutulmaz.
03:24Acır.
03:25Babanın vurduğu acır.
03:26Evet.
03:27Bir iki kere de değil sürekli yani.
03:29Mesela kaç yaşıma gelmişim geçen sene.
03:3118 yaşımda dövdü daha yeni kiradaydık.
03:34Neden Güneş Hanım?
03:35Yani sen anlat neden oluyor böyle bir şey?
03:37Sen de mutlaka araya giriyorsundur.
03:39Söyleme kendisi.
03:40Ben anlatayım.
03:41Bizim Ceyda biraz başına buyurur kız.
03:46Laf dinlemez.
03:47Ceyda yalan deme.
03:49Ceyda yalan deme.
03:51Bu arada altyazıda yazıyalım.
03:53Bir dakika.
03:54Konuğumuz evet.
03:55Yalan deme.
03:56Yalanlama.
03:57Biz sana...
03:58Ben çalışan bir bayanım.
04:00Hocam Müge Hanım ben çalışan bir bayanım.
04:02İki yıl oldu beni işe başlayalı.
04:04Baba maden anne çalışıyor.
04:06Bizim Ceyda'dan istediğimiz sadece...
04:09Ben evden gidiyorum.
04:10Kardeşleri var.
04:126 yaşında ve 10 yaşında iki tane kız kardeşi var.
04:1516 yaşında da var da o kendine artık bakabiliyor.
04:18Diyoruz ki biz Ceyda'ya.
04:20Biz işe gidiyoruz.
04:21Ceyda'nın görevi sadece kardeşlerini okula bırakmak.
04:25Bırakıyorum zaten.
04:26Hayır ben bırakmıyorsun demedim.
04:28Yemek yapmıyorum diye.
04:30Yemek yapmıyorum diye.
04:30Yemek yapmıyorum diye bıçakla sallamış insan.
04:34Yemek yapmıyorsun diye.
04:36Ben diyorum bu yemeği yapmayı bilmiyorum.
04:38Nasıl bilmiyorsun diye üzerime yürüdü benim.
04:39Ben şiddetten kaçarken...
04:42Yalan konuşmuyorum.
04:43Yalan konuşmuyorum sen.
04:44Orada et çeyreliyordun.
04:45Yalan konuşmuyorum.
04:47Ben o kiradaki olayı da söyleyeyim.
04:49Ben Aksar'a gittim.
04:51Hatta bir arkadaşımla beraber döndüm.
04:53Annesi dedi ki Ceyda evden gidecek.
04:55Bir arkadaşı var.
04:56Ben o zaman çalışıyorum işe.
04:58Sevmediği bir arkadaşı var onun yanına gidecek.
05:01Bu 6 yaşındaki kardeşi var ya şu an o zaman tabii 4,5-5 yaşlarında.
05:06Kızım dedim biz dördüncü kattayız.
05:08Kızım dedim ben geleyim.
05:09Ben geldikten sonra git dedim.
05:11Ondan sonra eşim beni arıyor.
05:13Ben daha gelmeden eşim beni arıyor.
05:15Ceyda diyor evden çıkmış diyor.
05:17Evet ama gideceğim demedim.
05:19Ben gittim geri döndüm.
05:21Sonra bir geldim beni boğazladın.
05:23Bula abla ya.
05:24Ben ama evin önündeydim ben.
05:25Kapının önündeydim.
05:26Ceyda sana bir şey söyleyeceğim.
05:27Ben şimdi şiddetin hiçbir türlüsünü hayatım boyunca savunmadım.
05:32Aman dünyanın hiç laf dinlemiyorum.
05:34Öyle bir şey yok.
05:35Dışarıda çıkmışlığım yok benim.
05:37Bana bile bak hani insanlar şey der hani hayvan gibi dövülmez falan.
05:41Hayır hayvana da şiddet uygulanmaz.
05:44Şimdi 4,5 yaşındaki kardeşini evde bırakmaman gerektiğini sen bileceksin.
05:49Ben zaten gitmeyecektim.
05:50Üstüme çok geldi annemim.
05:51Durduk durduk yere yapmadım yani.
05:53Üstüme çok geldi.
05:54Ben korkutmak için yaptım.
05:56Ama Ceyda'cığım kim gelirse gelsin.
05:58Şimdi sen avlasın ya bilmiyorum.
05:59Ben kardeşlerimin hep küçük annesi gibi davrandım.
06:02Bana kimse bunu söylemedi.
06:03İnsan 4,5 yaşındaki kardeşini evde yalnız bırakır.
06:06Biz gitmeyecektim.
06:07Müge Hanım ya balkondan atarsa kendini.
06:09Geri döndüm ben.
06:10Kapının önünde yakaladın sen beni.
06:12Kapının önünde yakalamam önemli değil.
06:13Ben geri giriyordum eve.
06:15Benim kızım kardeşin oradan kapıyı açmış olsa ablam diye balkondan düşmüş olsa.
06:20Ben geri döndüm zaten sen beni kapının önünde yakaladın.
06:22Kızım yukarıda 4. katta senin evin önünde olman bir şey değiştirmiyor.
06:25Ben evin içine geri giriyordum zaten.
06:27Dinlemedin sen beni dinlemedin.
06:30Evden çıkmışsın gitmişsin.
06:31Tamam ama geri giriyordun.
06:33Gittim mi ben sen beni bulamadın mı?
06:35Bak saniyelek iş.
06:36Ben buradan adımı atarım araba geçer her şey saniyelik iş.
06:39Ben sana dedim kızım geliyorum.
06:41Geliyorum.
06:42Ben dedim kardeşinin yanında dur ben geleyim ondan sonra git dedim.
06:46Ben sana her zaman da söylüyorum.
06:47Ben sana kızıyorsam ben sana laf söylediğim için utanıyorum kendimden diyorum yani.
06:52Tamam sen ne istersen söyle sıkıntı yok.
06:54Ama sen de bir tanem 18 yaşındasın şimdi artık 18 yaşında kız 4.5 yaşındaki kardeşini evde yalnız bırakmazsın.
07:00Müge abla ben zaten geri giriyordum evin içine aşağıda git.
07:02Sana yapılan doğru bir tavır değil.
07:04Bak şunu da söyleyeyim ben çalışan bir annenin çocuğuydu.
07:07Ben kardeşlerimi çok severim hani ama bu insanın şimdi karakteriyle de alakalı bazı insan var sorumluluk sahibidir.
07:13Bazı insan vardır sorumluluk sahibi değildir.
07:16Bunu sevgiyle de bir açıklamanın şeyi yok.
07:18Ama şimdi benim annem de çalışıyordu ama ben hiç evde yemek yap demediler bana.
07:23Çünkü aslında oraları çok beni bağlamaz.
07:27Ya annemin sorumluluklarını bana yüklüyor.
07:29Yani akşam annem 8'de gelirdi evde bizim evimizde her zaman yemekte olurdu.
07:33Allah razı olsun gelirdi 12'ye 1'e kadar gerçekten hala öyledir yemek yapardı.
07:38Ben zaten yapıyorum Müge Hanım.
07:40Biz öğrenmesi için teşvik ediyoruz.
07:42Allah ben de ben yapıyorum.
07:43Ben yapıyorum yemeği ya.
07:45Ben yapmadım ama Müge Hanım belli olmuyor.
07:47Ya biraz Güneş'cığım ama Ceyhun'cığım bak bir de şöyle bir şey var.
07:50Şimdi sizin 4 çocuğunuz var değil mi Allah başlasın.
07:52Evet.
07:52E şimdi yani her doğanı da bir büyüğüne emanet ederek bir tane daha hadi bir tane daha yapalım o da
07:58olmaması lazım.
08:00Zor yani anlatabiliyor muyum?
08:01Şimdi ben niye ilk çocuğum diye bütün sorumluluk bana ait.
08:05Ben ilk ben doğmuşum yemeği ben yapacağım çocuklara ben bakacağım.
08:08Anlatabiliyor muyum?
08:10Ceyda'nın yaptığı doğru değil.
08:11Ama sizde Ceyda'ya ne bileyim demek ki öyle bir kardeş duygusu yok.
08:15Demek ki abla duygusu yok.
08:17E o zaman ona çocuk emanet etmeyeceksiniz.
08:20Ya abla.
08:20O ona bakamıyor diye de o zaman şiddet gösterirseniz de bak işte kız sonra 2 haftada bulduğu birine gidiyor.
08:26Biz diyoruz ki niye gitti?
08:28Ben evde göremedim Müge abla.
08:29Ben evde göremedim.
08:30Sen de gitti.
08:31Sevgi'yi onlarda gördüm ondan çok bağlandım yani çok iyi davrandılar bana.
08:36Ben evde göremedim mutluluğu.
08:37Ceyda biz o kadar mı kötüyüz kızım ya.
08:39Ben eve çıkmıyordum.
08:40Ben eve çıkmıyordum ya.
08:41Halamda kalıyordum.
08:42Senin tercihin diye Ceyda.
08:44Benim tercihim falan değildi.
08:45Ben ne zaman çıksam kavga ediyordum.
08:47Ceyda'cığım seni de şu an anlamadığını biliyor musun sen evde problemler yaşıyorsun ya.
08:52Hani birine kaçtığın zaman orada hiç problemsiz bir hayat süreceğini sanman da şu anda da o senin tecrübesizliğin.
08:58Tecrübesiz olduğun için böyle düşünüyorsun.
09:00İnsan kendi ailesinin yanında bulamadığı huzuru kimsenin yanında bulamaz.
09:03Kimse de sana evde de gene dört buçuk yaşında bu sefer ne olur?
09:08Eltinin çocuğu olur.
09:09Başka birinin kayınvalidenin torunu olur.
09:12Sen bakalım dört buçuk yaşında çocuğu bırak evden çık da kayınvaliden sana ne yapıyor?
09:16Hani bazı şeyler var.
09:18Kendi evinde de olmaz.
09:19El evinde de olmaz.
09:20Kocanın evinde de olmaz.
09:21Olmaz.
09:22Müge abla ben zaten evden çıktı dediği gün kiradeyken işte ben evin önünden ayrılmadım zaten.
09:28Ben gözünü korkuttum.
09:30Annem gözünü korkuttum gitmiş babamın.
09:32Üstüme çok geldi o zaman.
09:33Hem kavgayı da ben telefonlarını açmadım artık baktım sürekli bağırıyor.
09:37Bir şey yok ortada bağırıyor bağırıyor.
09:39Ben de evin önündeydim.
09:40Müge abla yarım saat veya bir saat.
09:42Neyse yani aslında buranın haklısı yok yani.
09:45Hepiniz haksızsınız yani.
09:46Ya haksızız abla biz de haksızız.
09:48Biz yapamadık.
09:49Biz edemedik.
09:49Kendi sıkıştığı zaman babaannesinin yanına gidiyor.
09:51Ama ben bunu bir tek size söylemiyorum.
09:52Yani dediğim gibi bir tane çocuk doğurup ona da o baksın.
09:56Üçüncüsüne de ikincisi baksın.
09:58Dördüncüsüne de üçüncüsü baksın diyerek hayat ne yazık ki ilerlemiyor.
10:01Çünkü aslına bakacak olursanız kimse de kimsenin çocuğuna bakmak zorunda değil.
10:05Benim annem babam da bu oyna çocuk yapıyor diye ben de onların doğurduğu çocuklara bakmak zorunda değilim.
10:10Bakarım.
10:11Eğer o sorumluluk duygusuyla dünyaya geldimse.
10:15Ama o sorumluluk duygusuyla dünyaya gelmedimse.
10:19O gelmemiş işte.
10:21Bırakılır mı dört buçuk yaşında çocuk eve?
10:23Ama senin onu üzerine saldırmanla, dövmenle, niye bıraktın demenle de o değişmez.
10:27Sen çocuğunu bilirsin.
10:29Ona zaten onu emanet etmezsin benim yani fikrimce.
10:35Sonra da işte biz de diyoruz ki gitmiş çocuk için o kadar şey saldırıyor.
10:38Ben hala döneceğim de döneceğim diyor.
10:40Çünkü iki haftadır orada kendini mutlu hissediyor.
10:43Tabii genç bir kız aslında başka şeylerden dolayı kendini mutlu hissettiği için diyor ki ben orada huzuru buldum.
10:49Ama o da senin tecrübesizliğinden kaynaklanıyor tabii.
10:53Ama kirada benim üzerime yürüdü.
10:54Ben 18 yaşındayım.
10:56Evet neden yürüyordum?
10:57Neden yürüdüm?
10:58Kardeşimi dövüyordun sen.
10:59Benim kardeşimi arkama aldım.
11:00Sen kimsin dedim.
11:01Dövemezsin dedim.
11:03Ben senin kardeşimi...
11:03Annem korumadı ben korudum onu.
11:04Ben kendim oğlumu dövmedim.
11:05Dövdün kaç defa dövdün?
11:07Benim oğlum telefon hastası.
11:09Oğlum dersine çalış.
11:10Telefonu elinden aldığı zaman...
11:11Ama Cevum Bey sizin de demek ki şiddet eğiliminiz var yani.
11:13Çok var ben eve gidemiyordum.
11:15Olarken evden kaçıyordum.
11:16Bügabla ben.
11:17Oğlumun elinden telefon aldım.
11:17Cevum Bey her baba çocuğunu dövmez.
11:23Çocuk dövmek.
11:23Bilmiyorum bir erkek için.
11:25Hayır ya dövme yok zaten.
11:25Ben bir kız çocuğu olarak söyleyeyim.
11:28Yani...
11:30Söyleyecek kelime bulamıyorum.
11:33Hani gene erkek çocuğuyla...
11:34Değil mi?
11:34Erkekler boğuşuyorlar atıyorlar.
11:36Birbirlerinin yerlerde falan.
11:37Baba oğul arasında başka bir şey var.
11:39Ama kız çocuğa ne bileyim...
11:40Yani kız...
11:41Yani naiftir yani.
11:43Ne bileyim hiçbir erkek...
11:44Kızına dokunmaya bile korkar yani normal şartlarda.
11:48Hayır kıyamaz aslında.
11:49Hocam erkeksiniz sizin gücünüzle şimdi...
11:51Diyamazsın çocuğuna.
11:53Yani kız da olsa erkek de olsa ama...
11:55Kız çocuklarının farklı özellikleri var.
11:58Erkeklerle boğuşuyorlar.
11:59Ama biz Ceyhun Bey ile ben program sonrası da konuştum.
12:03Ceyhun Bey'in bence şöyle bir problemi var.
12:05Siz duygularınızı ve davranışlarınızı hep üst seviyelerde yaşıyorsunuz.
12:11Yani kızınıza sevginizi göstermeniz de benim açıkçası çok hoşuma gitmedi.
12:17Yani o ben size çıkışta anlattım.
12:19Hani bir mesafe duygumuz var.
12:22Bir mesafe davranış şekillerimiz var.
12:25Onu da aşıyorsunuz.
12:27Anladığım kadarıyla kızdığınız zaman öfkeyi de aşıyorsunuz.
12:32Çünkü siz buraya dün geldiğinizde konuşurken eşinize de sıkıntılı davrandınız.
12:38O da gözümden kaçmadı.
12:40Yani çıkış gösteriyor.
12:41Buna hakkınız yok.
12:43Bakın bunu yaparsanız, ben babayım diye her şeyi yapmaya kalkarsanız...
12:48Sonunda sorumluluk sahibi olmaz çocuklarımız.
12:51Tam tersi o sorumluluklardan kaçarlar.
12:54İsyankar oluyoruz.
12:54Nereye kaçarlar?
12:56İşte ne üdüğü belirsiz, kim olduğunu bilmediği...
13:00Ve birilerine kaçarlar.
13:02İyi de çıkabilir, kötü de çıkabilir.
13:04Ama düşüncesiz bir şekilde davranırlar.
Yorumlar

Önerilen