00:26PYM JBZ
00:32خوش اومدید
00:36سلام
00:38فاتوش چیزی شده؟
00:40ای چیز مهمی نیست ده نیست بیخیال
00:43با فاتوش اومدیم یکم هوا بخوریم
00:45یک کار تارخی کرد و استفاداد
00:49استفادادی؟
00:50کجا کار میکردی؟
00:52هیچی یک کافه است اونجا کار میکردم
00:55واسه پول تو جیبیش کار نیمه وقت پیدا کرده بود
00:59اما از امروز به بعد دیگه نمیخوام برم تو کار سرویز دادن
01:03روز خدافزی بود
01:05خدافز برای همیشه هم برگر
01:11اینجا کار کن
01:14یعنی چی؟
01:15اینجا دیگه؟ بودو بیار اینجا کار کن
01:19شوخی میکنی؟
01:20من اینجا چه کاری از دستم برمیارم؟
01:22اینجا بخوای سرویز بدی دیگه؟
01:24خیلی فکر خوبیه
01:26میدونی چرا؟ چون روزهی که میخوای کار کنی هم دست خودیته مگه نه؟
01:30آره روزهی که تو هفته میخوای بیایی و مشخص میکنیم
01:34تجربم که داری؟
01:37آره خب
01:39نمیدونم در واقع بعدم نمیشه
01:41نمیتونم
01:42پس اولین
01:44کار نیمه وقتت مبارک بشه
01:47منظوره چیه؟ فقط همین؟
01:49یعنی این مصاحبه کاری شما برید ما با آتون تماس میگیریم و این چیزا نده؟
01:53نه همین
01:54آه آه
01:54بی خود نمیگم پارتی داشته باشی همه چی حله
01:59به سلمتی
02:05پس به ایدیز بگیم اینجا رو بهت نشون بده
02:07ایدیز یه لحظه میای؟
02:09با اون پودره درست کن خیلی خوشمزه در میشه
02:11باشه دفعی باید با اون ایم تان کنم
02:13دادش دنیز ما داریم میریم
02:16وایسیم بیام
02:21آلیه ترید کن ببینم
02:23چیو تعریف کنم؟
02:25همین که بایده نیست که یاشنا شدی؟
02:28چه مدت طول کشی؟ چرا تموم شد؟
02:30بازم بگر؟
02:30زود باش بگو
02:31چهار سالی پیش اشنا شدیم
02:34بعد سه سال و نیم هم تموم شد
02:36یکم روح اصابه هم دیگه بودیم به خاطر همین
02:38چه بد؟
02:41چطوری هاشنا شدی؟
02:49تو تولد یه دوست مشتره که من هاشنا شدیم
02:52اون شب به هم گفت که خیلی ازم خوشش اومده
02:56من و موقع تلسه از یکی جده شده بودم
02:58حالم زیاد خوب نبود
02:59دنیزم اون زمان ها یه جای نوازندگی می کرد
03:02به هم گفت
03:03اگه بیای آهنگ صدبومو به افتخاری تو می زنم
03:08حاله چرا صدبومی؟
03:09آخی اون شب در مورد عددی خوششنسی حرف سدی
03:12منم گفتم عدد من سه هستش
03:15وای
03:15خب ببینم حال رفتی؟
03:18بگو
03:21رفتم
03:25اما گفتم که اون موقع زیت حالم خوب نبود
03:28رفتم یه گوشه ای وایستدم و قایم شدم
03:59بعدش به هم گفت
04:00چرا مشکل حل نمی کنی؟
04:02هر کدوم واسه هم یه آهنگ نخوندین و به هم حدیه می دادین؟
04:06دل همو به دست می آوردین؟
04:08به این آسونی هم نیست
04:10یعنی من خیلی اشتبا کردم
04:12اونم همینطور
04:15همدیگر رو خیلی عزید کردم
04:17پس یعنی الان دو تا دوستی؟
04:23نمی دونم
04:24من اونو خیلی دوست دارم
04:27می خواد دوستم باشه
04:29می خواد دوست بسرم
04:30وقتی اون پیشمه
04:31یه آدم دیگه ای می شم
04:33به خاطر نمی تونم ازش دل بکنم
04:36آخی عزیزم
04:38رو منم تحصیل گذاشی جوری شدم
04:42وایی ترم صیخ شد
Comments