00:09oy kullanan üyelerimiz lütfen ııı sandık alanlarını boşaltalım
00:26Çampamızı alıp gidiyoruz.
00:59Fenerbahçe için hayırlı olsun. Kazanan Fenerbahçe olsun istiyorum. Ben her zaman Fenerbahçe'nin yanında olmaya devam edeceğim. Artık yorum yapmayalım.
01:08Bugün sonuçları bekleyelim. Teşekkürler.
Yorumlar