00:06Hani bekleyecektin anne?
00:09Bülent'le benim...
00:11...tekrar kardeş olmamızı bekleyecektin.
00:21Sana ben en son...
00:23...ne zaman anne dediğimi bile hatırlamıyorum.
00:27Kaç yaşındaydım?
00:31Sen hatırlıyor musun?
00:42Belki de...
00:44...bana hiçbir şey söylemeden...
00:51...sana tekrar...
00:54...anne diyeceğim günü bekledin.
01:18Rahat bırak!
01:24Annemi rahat bırak!
01:27Seninle aynı acıları yaşıyoruz Bülent.
01:31Bunu paylaşmamıza izin ver.
01:34Ben seninle aynı acı yaşamıyorum.
01:38Benim yaşadığım hiçbir şey seninle aynı değil.
01:44Bak...
01:45...ben sadece annemizin öldüğüne üzülmüyorum.
01:49Onunla kırgın ayrıldığımıza da üzülüyorum.
01:52Senin ne hissettiğini de biliyorum.
01:54Sen her şeyi her zaman bilirsin değil mi?
01:56...annemin hasta olduğunu biliyordun.
01:58Annemin öleceğini biliyordun.
02:00Benim annesiz kalacağımı biliyordun.
02:02Her şeyi biliyordun değil mi?
02:03Ben annesiz kalacağımı bilmiyordum.
02:11Bana bak!
02:13Benim annem o tamam mı?
02:14Benim annem!
02:15Gülent!
02:16Gülent!
02:23Gülent!
02:32Gülent!
02:34Gülent!
02:36Gülent!
02:36Gülent!
02:36Gülent!
02:36Gülent!
02:37Gülent!
02:49Gülent!
02:50Gülent!
02:50Gülent!
02:50Gülent!
02:51Gülent!
02:51Babamla çok zor bir konuşma yaptı.
02:57Mezarlıktaki tepkisinde...
02:58...bunun da payı verdi bence.
03:02Ne fark eder ki?
03:06Başından sonuna haklıydı zaten.
03:09Baban yarın Rusya'ya dönülmüş.
03:12Galiba artık hep orada kalacak.
03:15Bülent'e onunla birlikte gitmesini önermiş ama...
03:18...Bülent kabul etmemiş.
03:21Sen babanla hiç konuşmayacak mısın?
03:49Artık havaalanına gitsek iyi olacak.
04:38Zamanla ihtiyacı var.
04:44Şimdi ne yapacaksın?
04:48Otele dönüp, köşene çekilip...
04:51...Bülent'in hayatıyla ilgili bir karar vermesini mi bekleyeceksin?
04:57Onu yalnız bırakma olur mu?
Yorumlar