00:10İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:30Çok güzel.
00:47Almanya'dan geldim.
00:49Beşinci ayda burası çok sıcak ve çok güzel.
00:56Atatürk Parkı'nda ziyaret ediyoruz.
00:58Valla kafelere gidiyoruz.
01:01Klima olduğu yere gidiyoruz.
01:04Öyle geziyoruz.
01:06Süper.
01:07Süper.
01:09Şimdi buranın havası Almanya'nın en sıcak zamanı.
01:14Adana'da yeri başlıyor.
01:16Evet 40 derecelere çıkıyor.
01:17Biz orada göremiyoruz böyle sıcağı.
01:20Sıcağı.
01:28İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar