Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 7 hafta önce
Ardahan’da havaların ısınmasıyla birlikte besiciler, kış boyunca ahırlarda besledikleri hayvanlarını meraya çıkardı. Üreticiler, meraya çıkışın hem maliyetleri düşürdüğünü hem de verimi artırdığını belirtti.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Ya bu olay uzun kıştan sonra hayvanlarımızı meraya çıkarmaya çok şükür çıkardık.
00:09O saman zaten pahalı, yemler pahalı.
00:14Yapacak bir şey yok.
00:16Süt zaten ucuz.
Yorumlar

Önerilen