Skip to playerSkip to main content
  • 1 day ago
جوانه زدن - 194# صلح & حکایت ما
فیلیز که برای ۵ خواهر و برادرش هم پدری و هم مادری میکند، روز خود را با قبض پرداخت نشده شروع میکند. فیلیز که برای پرداختن قبض ها و خرج خانه چند جا همزمان کار میکند، با اصرار دوست صمیمیش تولای به مراسم حنابندان یکی از همسایه هایشان می رود که صفحه جدیدی در زندگی او باز میکند.
اتفاق بدی که آن شب برای فیلیز می افتد باعث میشود که او با باریش آشنا شود. ‎ به لطف این اتفاق، باریش متوجه می‌شود دختری که مدتی است می‌خواهد دوباره ملاقات کند، فیلیز است و این بار نمی‌گذارد دختر از زندگی‌اش خارج شود. اگرچه او سعی می کند تمام تلاش خود را بکند تا در زندگی فیلیز اثری بگذارد ، اما واضح است که فیلیز این اجازه را به راحتی نخواهد داد.

بازیگران: هازال کایا، بوراک دنیز، رها اوزجان، یاعیز جان کنیالی، نجات اویگور، زینب سلیم اوعلو، آلپ آکار، عمر سوگی، مهمت کورهان فیرات، نسرین جوادزاده، ملیسا دونگل، برن گوک‌ییلدیز.

فیلمنامه: ابرو کجا اوعلو، وردا پارس
کارگردان: کورای کریم‌اوعلو
تهیه کننده اجرایی : دیرنچ آکسوی سیدار
شرکت تولید کننده: Medyapım

Category

📺
TV
Transcript
00:00آب جی، اگه مادرش مادر ما نباشه یعنی بازم خوهرمون حساب میشه؟
00:05معلوم فکرت، ماجراش مثل حکمته دیگه
00:11مگه حکمت چشه؟
00:13حکمت چشه؟
00:15چه تا حکمت؟
00:16مگه من چه میره همت؟
00:18فریز من چیزی میز باور کن، این رحمت همش چیر تو پرد داره میگه
00:22آره، همین
00:26خیلی خوب، من میرم کلان تری
00:28حساب چی میره اونجا؟
00:31من، آخه خوب، واسه اینکه خوهرمونو پیدا کنیم، میرم از شمیل بخوام پیداش کنه
00:37بسیار خوب، پس منم با عد میام
00:40پس منم برمیگردم بیمارستان
00:41حکمت تو پیش بچه ها بمون
00:43باش منم میام
00:44منم میخوام بیام
00:45نگیلاس نمیشه
00:46شش، نمیشه، الان نمیشه بریم بیمارستان، وقت ملاقات تموم شده
00:51آب جی، من میخوام بابا رو ببینم
00:53اون حالی که ازش دیدم از جلوی چشمم دون نمیشه
00:57تو بیمارستانم نه داشتم ببینمش
01:00عزیزم خودم میبرم ات بابا رو ببینی
01:02ولی الان نمیشه، اول بذار گلیز رو پیدا کنیم، خوب؟
01:09خیلی خوب دیگه
01:10منم دیگه دارم میرم
01:13حکمت حواست به بچه ها باشه
01:24همیشه همیتون، هیچ کسی چی به من نمیگه چون من بچم
01:28مصمئنم که برای سر بابا اومده
01:33فکرت
01:37رحمت، عزیزم تو زودتر برایم
01:39باشه میرم، خدافز
01:40به سلامت
01:44خوب؟
01:44تو هم خسته شدی، بهتره بری یکم سراح هست با کنی
01:48به نظرم به روش محترمانهی گفتی که میخوای جمیل تنهایی ببینی
01:52بارش چیر تو پرد نگوم اگه دست خودمه
01:55اگه دست خودت بود چی؟
02:00همینجوریشم بیچهار رو تو شرایط سختی قرار ددیم
02:03بهتره با هم نریم که فکر نکنه داریم مزخرش میکنیم
02:06خب، گرفتم، بلی
02:08هلوزم میخوام بدانم اگه دست خودت بود چی میشد؟
02:11دست خودم بود، یه ثانیه هم ازت جدا نمیشده
02:19مهنم زجونه مهم possible
02:22دست خودم بود، مهنبوشن
Comments

Recommended