00:00So I don't know what's happening in the MOTEC.
00:03So I hope that Mark Bahamut Perdana Menteri can give attention and hear Rintihan Rakyat Malaysia.
00:09And MOTEC Malaysia is very fond of a Menteri in the time of the time of Tansi Ng Yeng Yen,
00:19in the time of the time of Allahyarham Qadir Sheikh Fadir, in the time of Chief Nazri.
00:26And today, Mark Bahamut Menteri is the sky and sky and sky.
00:30Lagi soal apa?
00:31Jadi, Halloween, perayaan Halloween, rakyat Malaysia.
00:36Sedangkan kita nak meraihkan Rifah Bali tak lama lagi.
00:40Tak bolehkah kita bawa satu program yang besar untuk Rifah Bali ni dan daripada kita nak sambut Halloween.
00:50Halloween bukan kita punya budaya.
00:53Bukan budaya orang asyik pun.
00:56Kan?
00:57Jadi kenapa kita nak raih?
00:58Cuba bandingkan Facebook ataupun media sosial dengan negara-negara lain.
01:02Sangat berbeza.
01:03Kita pula, Turism Malaysia pula nak promote perayaan Halloween.
01:08Dah terbalik dah ni.
01:09Okey?
01:10Dan jangan kita lupa,
01:11apa, dengan mereka adakan program kolaborasi dengan setabak
01:16yang juga telahpun mencetus juga kemarahan rakyat Malaysia.
01:20Jadi itu antara perkara-perkara yang mana saya lihat yang berhormat Menteri gagal.
01:28Terima kasih.
01:29Terima kasih.
01:29Terima kasih.
01:30Terima kasih.
01:31Terima kasih.
01:32Terima kasih.
01:33Terima kasih.
01:34Terima kasih.
Comments