00:00Gökhan Kral, 34 yaşında. Sol kolundaki derin kesikler dışında bir şikayet yok.
00:11Okulun bedeni üretmeniymiş, durum stabil.
00:13Ben iyiyim, lütfen önce çocuklarla ilgilenin.
00:17Merak etmeyin, onlarla da ilgilenelim, hadi.
00:2119 Mayıs gösterisine gidiyorduk, otobüs banketten yuvarlandı.
00:27Dikkatli olun, taşıyoruz. Bir, iki, üç, hop.
00:35Fiko?
00:38Gökhan?
00:41İnanamıyorum, sensin Fiko.
00:45Fiko?
00:50Hiçbir şekilde ne yaptığını hissetmiyorum.
00:52Gökhan, inşallah kolumda koca bir yara izi bırakmazsın.
00:56Sadece küçük bir dikiş.
00:59Her zaman yaptığım bir şey bu, merak etme.
01:02Hocam, benim ilgilenmemi ister misiniz? Zaten o benim işim.
01:06Siz hiç dikiş atmazsınız ki Fikret Hanım.
01:08Gerek yok Hasan'cığım, ben hallediyorum.
01:11Hocam, yani ben yapabilirim, gerçekten. Siz bu arada başka işler...
01:14Gerek yok dedim Hasan.
01:17O bir cerrahi aslanı, ben de cerrahi aslanlarının şefiyim.
01:23Yani.
01:28Fiko, biliyor musun, hiç şaşırmadım.
01:34Şefinle ben lisede sınıf arkadaşıydık.
01:36Öyle mi?
01:37Evet.
01:39Bu kız var ya bu kız, o tam bir dahidir.
01:43Bütün ödevlerimde o bana yardım ederdi.
01:47Yok canım, sadece birkaç sayfa bir şey yaptım, önemli değil.
01:54Hocam, galiba bir dinleseniz iyi olur.
02:00Kalp atışlarımda bir sorun mu var?
02:02Tamam, bir bakalım.
02:05Gökhan, kalbin şu anda galiba biraz fazla mesai yapıyor.
02:10Bu yüzden EKG'ni alacağız ve kardiyoloji uzmanımızdan...
02:13...sana bir bakmasını isteyeceğiz.
02:15Dikişleri sen bitirir misin Hasan?
02:17Hı hı, tabii.
02:19Sen bitirirsen olmaz mı Fiko?
02:22Ben mi?
02:23Hı hı.
02:26Sen bitirirsen olmaz mı Fiko?
02:28Ben mi?
02:29Hı hı.
02:30Ben mi?
02:31Hı hı.
02:34Tamam, olur.
02:38Suat Bey'e haber verir misin Hasan?
02:46Bu kadar şeyi doldurmak zorunda olduğuma inanamıyorum.
02:49Yani bir çocuk bir yerden düşse sizin bir roman mı yazmanız gerekiyor?
02:56Fiko'cuğum, çok meşgul olduğunu biliyorum ama...
02:59...bana şunları doldurmada yardımcı olabilirsen...
03:02Bunlar hastaların doldurmaları gerekir.
03:04Doktorların işi bu değildir.
03:06Ama tabii ki gerektiğinde hastalarımıza yardımcı oluruz.
03:12Üzülme Gökhan'cığım, bir şeyler ayarlarız.
03:16İyi kalpli Fiko'm benim.
03:18Beni her zaman kollarsın değil mi?
03:20Yapma şunu.
03:24Anılarınızı bölmek istemem ama burada dinlemeye çalışıyorum.
03:27Asriyel fibrilasyonunuz var ama semptomik görünmüyor.
03:30Yani bu iyiye işaret.
03:32Öncelikle kalp ekonomi yapacağız.
03:34Bir patoloji saptanmazsa...
03:36...kalbinizdeki ritim bozukluğuna bağlı fırtı oluşmaması için...
03:39...kanın akışkanlığını artıran ilaç tedavisine başlayacağız.
03:44Aslında bu tedavi planını sen kendin de yapabilirdin Fikret.
03:48Tabii sınıf arkadaşınla lise analarına kaptırıp gitmeseydin.
03:52Peki.
03:55Fiko'cuğumun başı belada mı yoksa?
03:58Yok.
04:01Lisedeyken büyümek için can atardık.
04:03Gökhan'ı görünce o yılların ne kadar geride kaldığını anladım.
04:06Gökhan Bey'le çok mu yakındınız?
04:08Sınıf arkadaşıydık.
04:10O bir sporcuydu.
04:11Ve ödevleri için yeterince zamanı hiçbir zaman yoktu.
04:14O yüzden ben de matematik dersinde ona yardımcı oldum.
04:17Bir de edebiyatta, bir de Fransızca'da...
04:23Bir de kimyada.
04:25Anladım.
04:27Hasan, sen şu hemogram sonuçlarına bak.
04:29Ben de gidip Gökhan'ın hasta raporlarını tamamlayayım.
04:32Hocam, o raporları kendisinin doldurması gerekmiyor mu?
04:37Evet, gerekiyor ama eski bir arkadaşıma torpil yapabilirim herhalde değil mi?
04:48Evet, şu senin dosyalarını doldurmaya başlayalım.
04:52Biliyor musun, hiç değişmemişsin Fiko.
04:54Yani, hem de hiç.
04:57Ciddi olduğunda hala yüzünde gergin bir ifade oluyor.
05:02Bu senin ev ödevi yaparken takındığın surat.
05:05Hiç değişmemişsin.
05:10Doktor Fikret, elinde gördüğüm şey bir hasta formu mu?
05:14Evet hocam.
05:15Hasta formu mu?
05:16Evet hocam.
05:17Sanırım öyle.
05:19Hasta formlarını hastaların kendilerinin doldurmaları gerekir.
05:23Senin yapman gereken işler var.
05:25Kendi işleri.
05:27Evet hocam.
05:32Fiko.
05:34Gökhan.
05:36Kendimi iyi hissetmiyorum.
05:38Gökhan.
05:43Fikret.
05:46İyi misin sen?
05:48Umurunuzda mı?
05:50Yakışıklı yüzünüz, uzun boylu mükemmel vücudunuz ve mükemmel hayatınızla...
05:54...benim gerçekten nasıl olduğumu umursuyor musunuz?
05:57Mükemmel hayatım mı?
05:59Sen ne dediğinin farkında mısın Fikret?
06:01Evet farkındayım.
06:03Farkındayım.
06:04Ben insanları fark ediyorum Suat Bey.
06:06İnsanları ayırt etmeden görüyorum ama sizin gibi erkekler benim gibileri görmezler.
06:12Ben seni görmüyor muyum?
06:14Bakın sizin hakkınızda konuşmuyorum.
06:16Sadece sizin gibi erkekler benim gibi kızları görmezler.
06:20Gökhan benim lise arkadaşım ve o zaman da hep az önce olan şey olurdu.
06:24Onun ödevleriyle ilgilenmekten kendiminkileri ihmal eder, öğretmenden azar işitirdim.
06:30Ama o bunun farkında bile olmazdı.
06:33Zaten beni fark etmedi hiç.
06:36O futbol takımındaki popüler çocuktu.
06:39Bense şişko, inek kız.
06:42Hani şu mezuniyet balosuna gidemeyen kız.
06:45Çünkü beni davet etmek aklının ucundan bile geçmedi.
06:49Çünkü benim gibi kızlar sadece ev ödevi yaptırmak için vardır.
06:52Sizin gibilerin egosunu yükseltmek için.
06:56Ben bugün büyük bir hastanenin asistan şefiyim.
06:58Ben bugün onun hayatını kurtaran cerrahlardan biriyim.
07:02Ama o beni hala fark etmiyor.
07:04Hala işlerini yaptırmaya çalışıyor.
07:07Şişko bu inek miydi?
07:08Bu inek miydi?
07:11Gerçekten mi?
07:12Suat Bey, sizce şu an sizin tarafınızdan aşağılanmayı hazır mı görünüyor?
07:19Hayır.
07:21Hayır öyle görünmüyorsun.
07:24Sadece bir şey söyleyecektim.
07:28Lise tekerleği gibi çok zayıf ve uzun borluydum.
07:32Gözlük takardım.
07:34Ve sivilce dolu bir yüzüm vardı.
07:36Sizin?
07:39Ve ben de...
07:42Ben de bir inektim.
07:51Ben de gözlük takıyordum.
07:55Hatta diş deli.
07:57Gerçekten mi?
08:01Ve ben senin gibi bir kızı mezuniyet balosuna götürmekten gurur duyardım.
08:09Affedindiniz.
08:13Teşekkürler.
08:20Fiko?
08:27Raporları getirdim.
08:29Harikasın Fiko'cuğum.
08:33Evet Gökhan, harikayım.
08:36Ama sen bunu hiçbir zaman içten söylemedin.
08:41Lisedeyken de böyleydin.
08:44Bana işini gördürene kadar hep iyi şeyler söylerdin sonra da beni unutuverirdin.
08:49Fiko bak yanlış düşünüyorsun.
08:51Bana Fiko deme.
08:53Ben artık Fiko değilim.
08:55Bak Gökhan, ben saygın bir hastanenin asistan şefiyim.
09:01Başarılı bir genel cerrahi uzmanıyım.
09:03Ben bir anneyim.
09:06Ben artık Fikret Eralp'im.
09:09Cerrahlığı ve anneliği bir arada yürütüyorum.
09:12Çocuğuma vakit ayıramadığım için eşimin serzenişlerini sineye çekiyorum.
09:17Ve çocuğumu özlemek pahasına insanların hayatlarını kurtarıyorum.
09:22Ve bunu yaparken asla kimseyi kullanmıyorum.
09:28Bence artık senin de insanları kullanmaktan bahsediyorsun.
09:31Senin de insanları kullanmaktan vazgeçmenin ve...
09:36...büyümenin zamanı gelmiş Gökhan.
09:40İyi geceler.
Yorumlar