00:00Dün de söyledim, bu tür maçlar zordur. Özellikle rakibinizin bu sezonki performansı tam olarak belki sizi farklı bir şekilde düşündürebilir ama rakibimizin bugün istekli olarak maça başlayacağını biliyorduk.
00:14Maça gol ile başladılar ve gerçekten ilk yarı biz özellikle rakip kalede tehlikeler yaratmaya çalıştık.
00:29İlk yarının sonunda da ikinci golü yedik. Burada daha güçlü bir şekilde oyunumuzu ortaya koyabilirdik.
00:37İkinci yarı özellikle ikinci yarının başında da bence çok iyi başlamadığımız bölümlerdi ama iki bir yakaladıktan sonra çok daha iyi oynadığımızı söyleyebilirim.
00:48Maçın genelinde çok fazla pozisyona girdik. İki golden daha fazlasını da atabilirdik ama 2-2'yi bulduktan sonra da üçüncü golü şanssız bir şekilde yedik.
00:58Yine bir taç atışından gelen top. Penaltı pozisyonuyla ilgili kurallar burada ne diyor?
01:07Bazen oyunculardan biz hem topu atlamalarını hem de ayaklarını kaldırmalarını hem de iki ellerinin kapalı olmalarını istiyoruz.
01:16Bu çok zor bir şey tabii ki. Fizik kurallarına aykırı bu hareket ama burada hakem kararı da buna penaltı diyor.
01:26Buna da saygı duymak gerekiyor.
01:28Bence ilk sarı kartı Abdülkerim'e yanlış gösterdiğini düşünüyorum.
01:32Maçın başında iki takıma da çok gereksiz sarı kartlar gösterildiğini düşünüyorum.
01:38Ve oyun içerisinde bazen oyunun çok durduğunu, bir sarı kart yazarken bile yaklaşık bir dakika sürüyordu sarı kartı yazması hakemin.
01:46Bu seviye bir oyun için, oyun içerisinde daha dalgın, daha düşünceli ve oyunu iyi yönetemeyen bir hakem yönetimi gördüm.
01:54Bir yandan da tabii ki İsviçre'de bir takımla oynuyoruz ve Alman hakem.
01:59İsviçre Alman kantonuna geliyoruz, rakibimiz Almanca konuşuyor ve bir Alman hakem burada maçı yönetiyor.
02:04Üstelik eski bir oyuncumuzla Dünya Kupası'nda sorun yaşamış bir hakem buraya atanıyor.
02:09Bunlar tabii ki futbolun içerisinde olunabilecek belki herkesin düşünmediği şeyler ama
02:14inşallah biz de ikinci maça bir Azeri hakem bekleriz.
02:17Yine Türkçe konuşan bir Azeri hakem de bizim maçımızı yönetirse bu anlamda seviniriz.
02:22Metin Bey
02:24Metin Pekran TV Sport
02:26Hocam oynadığınız dört resmin mücadelenin
02:28Bu anlamda sıkıntı olduğunu kesinlikle düşünüyorum.
02:31Yani bu yediğimiz gollerden, verdiğimiz pozisyonlardan bugün de aynı şekilde belli.
02:35Bunu düzeltmemiz gerekiyor.
02:37Yani bu bir kişinin, iki kişinin yaptığı değil, bu savunma, takım savunması.
02:42Yani bireysel hatalar da tabii ki oluyor.
02:44Bugün ilk golde de bir bireysel hata sonrası aslında biraz da şanssızlık diyelim.
02:48Yani topun rakibe çarpıp bir adama gitmesi, orada geniş yakalanmamız ve yediğimiz gol.
02:53Yani burada verdiğimiz pozisyonlar da vardı.
02:55İstediğimiz seviyeye daha çok daha net bir şekilde gelmemiz gerekiyor.
03:00Ve burada defans oyuncularımızın daha çabuk forma girmesi gerekiyor.
03:04Yani bu çok net, açık.
03:05Geçen sene yine playoff'larda aynı sıkıntıları yaşamıştık açıkçası.
03:10Buna benzer pozisyonlar, buna benzer yediğimiz goller, geçen sene de yaşadığımız şeylerdi.
03:15O yüzden ikinci maçta bunu yapmamız gerekiyor.
03:18Yani Davinson Sanchez ile ilgili durumumuza bakacağız.
03:21Tabii ikinci maça onu yetiştirmeye çalışacağız.
03:24Kaan dönüyor.
03:25Bu anlamda yine opsiyonlarımız çoğalacak.
03:28Yani Baciu Aikardi oyun içerisinde bence oynadıkları bölümde diğer oyuncularla birlikte iyi bir oyun ortaya koydular.
03:36Zaten hep ikisini kullanıyoruz.
03:39Zaman zaman kullandık, daha az kullandık, daha çok kullanıyoruz.
03:42Hep aklımızda tabii ki onları ikili de kullanmak var.
03:46Bu maça göre, dakikaya göre tabii ki değişecek.
03:48Murat Bey?
03:49Murat Akbaş, Fantik Gazetesi.
03:53Usta ile konuştum.
03:55Bir darbeden dolayı sinir sıkışması gibi bir şey oldu.
03:59Sert bir darbe aldı ama önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum.
04:03Bir sonraki maça bizle beraber olacaktır diye düşünüyorum.
04:05Son soru Deniz Hanım.
04:07Hocam, rövanşlı da sağ kenarında olmayacaksınız.
04:10Evet, şöyle.
04:12Sağ kenarında olmayacağım ama tribünde taraftarlarımızla birlikte olacağım.
04:16Orada büyük bir atmosfer yaratacağız.
04:18Çok güçlü bir tribün olarak.
04:20Buradakinin daha üstüne çıkıp, oyun olarak da daha iyisini yapıp daha iyi yere geleceğiz.
04:25Ama tabii ki sağ kenarında olmak isterdim.
04:28Yukarıdan iletişim kurmak tabii ki çok daha zor.
04:31Orada maçı yaşamak çok daha farklı bir şey.
04:34Ama burada bahane edeceğimiz hiçbir şey yok ikinci maç için.
04:38Özellikle oyuncularıma çok güveniyorum.
04:40Tecrübeli oyuncularım, ekibime güveniyorum.
04:42Onlar da sağ kenarından bugün nasıl destekledilerse yine orada da destekleyecekler.
04:47Teşekkür ediyoruz herkese. İyi akşamlar.
04:54Başlayarak ve yüksek pressing yapıp oyunlarını bozmaya çalıştık.
04:58Çabuk gol atıp devam etmek istedik.
05:01Onu başarıyla yapabildik.
05:03İkinci golü bulduk.
05:04İkinci ara tabii 44 numara Batu Şah'a girdikten sonra iki gol yedik.
05:10Birisini standarttan oldu. 2-2'ye geldi.
05:143-2'yi atabilirdik. 4-2'yi de atabilirdik.
05:16Hatta 2-0 durumda o direkten dönen top kaleye girseydi 3-0 önde bitirebilirdik.
05:24Olmadı. 3-2 skorla İstanbul'a geleceğiz.
05:28Ve o bir gol farkla İstanbul'a gelip elimizden geleni yapacağız.
06:02İlk maçta çok yükseldiğimiz için çok mutluyduk.
06:05Ama çok yükselmediğimiz için.
06:07İlk maçta çok yükseldiğimiz için çok mutluyduk.
06:09Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:11Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:13Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:15Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:17Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:19Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:21Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:23Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:25Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:27Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:29Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:31Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:33Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:35Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:37Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:39Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:41Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:43Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:45Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:47Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:49Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:51Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:53Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
06:55Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:25Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:27Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:29Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:31Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:33Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:35Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:37Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:39Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:41Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:43Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:45Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:47Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:49Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:51Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:53Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:55Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:57Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
07:59Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:01Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:03Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:05Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:07Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:09Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:11Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:13Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:15Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:17Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:19Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:21Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:23Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:25Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:27Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:29Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:31Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:33Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:35Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:37Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:39Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:41Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:43Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
08:45Ama çok yükselmediğimiz için çok mutluyduk.
Yorumlar