Skip to playerSkip to main content
  • 12 years ago
AVÍS A LA POBLACIÓ: Després de veure aquesta versió de "Les meves ex i tu" d'"Els amics de les arts" que han fet els Ol'Green és possible que us passeu una setmana cantant: "Tu vius al planeta Piruleta".

Category

🗞
News
Comments

Recommended

TV3
10 years ago