עומר רובין משיט יאכטה מחיפה ללרנקה קפריסין - דצמבר 2015

Omer rubin
חזרנו מהפלגת חנוכה לקפריסין
חשוב לשמור על יחסים טובים עם האי השכן ולבוא לביקורים גם בחורף סמל ההבעה smile
אחד הדברים שאני אוהב בהפלגות לקפריסין, זה האנשים שלא מכירים את העולם הזה, שמגלים את התחביב הזה ואת הכיף שנמצא ככ קרוב אלינו. רק צריך קצת אומץ לנסות... ולצאת מהמקום של הנוחות..
שישה גיבורים שנפרדו מהשמיכות פוך ויצאו להרפתקאה שהתחילה בים שטוח כל הדרך לקפריסין עם שמש נעימה.. שגרמה לנו להפקת קפיצה קבוצתית שצולמה בצורה מקצועית ביותר לפרקים – ההכנות לקפיצה ושאנחנו כבר במים. החלק שאנחנו באויר הושמט בעריכה סמל ההבעה wink
לא נורא. עכשיו חייבים לביים את זה מחדש בהפלגה נוספת
לצערי היו לנו כמה טבועים בדרך.. למזלנו לא בני אדם – רק גאדג'טים..
בדרך היתה לנו תקלה במנוע שבזכות מור התותח (מכונאי-מאלתר-זה-מכונאי-פנתר) לא חזרנו על עקבתינו.
הגענו ממש מאוחר בלילה ללרנקה ובגלל שהמשרדים היו סגורים השאירו אותנו כלואים במרינה כמו מהגרים... לפחות היה לנו מספיק אלכוהול ומוסיקה אז חגגנו קצת במרינה המנומנמת... מקווה שלא הפרענו למישהו לישון. .. (היה די נטוש שם)
עוד סיבה לחזרה. לצאת ולנקום בערב מחוץ למרינה!
בבוקר הלימוזינה של שמואל Sami Gold אספה אותנו לטיול מדליק במפרצים של איה נאפה עם מזג אויר קריר ונעים כמו בארופה סמל ההבעה wink.
תיקי No-Fear במיוחד חגגה ביבשה והרגישה בסביבה הטבעית במצוקים ובמערות של כף גרקו, למרות שקצת הלחיצה במקומות שהיא הגיעה אליהם.
קינחנו בארוחת שחיתות של דגים ופירות ים במסעדה מספר 1 בלרנקה Zephyros Beach Tavern
בשבת בערב, אחרי מסאז' קצר למנוע ותדלוק עם ג'ריקנים (שגם היה סרט לא קטן..)
יצאנו לדרך ברוח של 20 קשר עם משבים של 30, גשם, ברקים, לפחות הים לא היה גבוה מידי..
תנאים מאתגרים שהחברה התכוננו בצורה מעולה עם חליפות סערה, אנטון הגיבור איפשר לכולם לישון בשקט כשהוא מחזיק את המשמרת בגשם. חוויה מחשלת לעבור לילה כזה..
למחרת הים נרגע, וחגגנו בבוקר עם שקשוקת בכורה של גיא, שנראה כאילו הוא הכין אותה כבר 100 פעמים.. היה טעים ומחמם.
שהתקרבנו לארץ קיבלנו שקיעה מדהימה עם העננים בשמיים..
הגענו לארץ בשבת בערב עם קבלת פנים של עוד קצת גשם וברקים. הפעם זה כבר לא הלחיץ אף אחד