Lance Armstrong to Pay $1.5M to British Newspaper

Web TV

by Web TV

545
9 views
  • About
  • Add to
Armstrong successfully sued The Sunday Times for libel in 2006, but now that he admitted to PED use, the paper's claims have been vindicated.

0 comments